Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #1 Skrevet 8. desember 2003 hei,.,, skal dra innom oslo sammen kjæresten min og trenger et godt hotell å sove på for en natt... noen som vet om noen anbefalte steder hvor det ikke er så dyrt men allikevell en god standard.? gjerne på et litt rolig idyllisk sted.. ikke mitt i sentrum med bråk og støy! en annen ting: hva tror dere personalet tenker når en gutt og jente tar inn for en natt? forholdsvis unge!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. desember 2003 #2 Skrevet 8. desember 2003 Hm, har ikke noe konstruktivt å komme med utenom at personalet sannsynligvis ikke tenker noe som helst. Kanskje "Det var koselig". Ta det med ro...
Gjest vampie Skrevet 9. desember 2003 #3 Skrevet 9. desember 2003 jeg og kjæresten min var på et helt greit pensjonat forrige helg. lå rett bak slottet.... de oppførte seg vel normalt mot oss selv om vi også er unge men vaskekjerringa gikk rett inn på rommet om morningen selv om skiltet med "ikke forstyrr" hang på døra og avbrøt oss mens han tok meg bakfra på senga vet ikke helt om jeg bør anbefale dette stedet...........
MarianneE Skrevet 9. desember 2003 #4 Skrevet 9. desember 2003 jeg og kjæresten min var på et helt greit pensjonat forrige helg. lå rett bak slottet.... de oppførte seg vel normalt mot oss selv om vi også er unge men vaskekjerringa gikk rett inn på rommet om morningen selv om skiltet med "ikke forstyrr" hang på døra og avbrøt oss mens han tok meg bakfra på senga vet ikke helt om jeg bør anbefale dette stedet........... Håper det er lov og le av denne episoden??
Gjest Fuglehue Skrevet 9. desember 2003 #5 Skrevet 9. desember 2003 haha vampie du skule sakt till hun at fy faen ike glo :o
Gjest Poirot Skrevet 9. desember 2003 #6 Skrevet 9. desember 2003 Tror Scandic Hotell på St Olavs Plass ikke er så ille i pris?
bluebird Skrevet 9. desember 2003 #7 Skrevet 9. desember 2003 jeg og kjæresten min var på et helt greit pensjonat forrige helg. lå rett bak slottet.... de oppførte seg vel normalt mot oss selv om vi også er unge men vaskekjerringa gikk rett inn på rommet om morningen :o Der har jeg også vært! Og jeg og min kjære ble også overrasket av damen! Helt sant! Ikke at vi gjorde noe usømmelig altså. :oops: Bør vel ellers nevne at det var et rimelig og trivelig pensjonat. Det eneste som ikke var så hyggelig var den irriterende trikken som gikk rett forbi vinduet omtrent hver halvtime. :evil: Også damen da.
Gjest vampie Skrevet 9. desember 2003 #8 Skrevet 9. desember 2003 dere gjorde sikkert noe usømmelig. denne damen er skummel, hun hører pusting å pesing inne i et rom og låser seg inn.... meget frekt :evil:
bluebird Skrevet 10. desember 2003 #9 Skrevet 10. desember 2003 Ja, det var jo litt mistenkelig at du også hadde opplevd det. :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå