*M* Skrevet 8. desember 2003 #1 Skrevet 8. desember 2003 Nå er det slutt, etter 3 år med sammen. Vanskelig. Trenger noen trøstende ord.
*M* Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2003 Takk.. Det er litt vanskelig å takle, livene våre har jo grodd sammen i løpet av årene. Han bor landt borte og det er litt vanskelig å være sammen bare 1 gang hver 3 måned. Vi har sagt vi skal prøve når han kommer hjem for godt, så lever i ett lite håp!
Gjest sunshine-t Skrevet 8. desember 2003 #5 Skrevet 8. desember 2003 Huff da.. håper dere finner ut av det da..
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. desember 2003 #6 Skrevet 8. desember 2003 Uff, stakkar deg... Kom hit og la meg trøste! :trøste:
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2003 #7 Skrevet 8. desember 2003 Stakkar...... dette er alltid vondt! La meg gi deg en
Gjest care Skrevet 8. desember 2003 #8 Skrevet 8. desember 2003 :klem2: det blir bedre etterhvert....
Livets datter Skrevet 9. desember 2003 #11 Skrevet 9. desember 2003 Tiden leger alle sår. Det er en setning man blir lei av å høre når man er midt oppe i det, men det er faktisk sant!
Chantique Skrevet 9. desember 2003 #12 Skrevet 9. desember 2003 Tiden leger alle sår. Det er en setning man blir lei av å høre når man er midt oppe i det' date= men det er faktisk sant! Ja, og det er temmelig unødvendig å fortelle til noen som har kjærlighetssorg. Det hjelper ikke en centimeter når man står midt oppe i det.
Livets datter Skrevet 9. desember 2003 #13 Skrevet 9. desember 2003 Eeeeh, Chantique. Det var godt ment!!
Saeria Skrevet 9. desember 2003 #18 Skrevet 9. desember 2003 Det eneste jeg kan gjøre er å gi deg en klem. :klem2: Håper alt ordner seg for deg til slutt. :trøste:
*M* Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #19 Skrevet 9. desember 2003 Takk takk takk.. Vi snakker hvertfall sammen, men det er litt vanskelig å takle å ikke ha den samme nærheten som vi har hatt. Kommer ikke til å se han når han kommer hjem i julen, det er nok det som blir vanskeligst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå