Kite Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Hei folkens! Jeg gifter meg kommende august, og har kjøpt drømmekjolen over alle drømmekjoler Problemet er bare at det har HELT åpen rygg, og halterneck...jeg trenger å LØFTE puppene opp for at den skal se bra ut på, og jeg kan jo ikke bruke vanlig korsett eller bh.. Lurer derfor på om dere vet om noen butikker i norge som selger BH med åpen rygg, ala denne som ble skrevet om på kvinneguiden sin artikkel: link Eller må jeg bruke puter og sånn? Har ikke særlig lyst til det, har lyst å ha en ordentlig BH/el.. Noen som har erfaringer å dele?
Tbag Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Du kan prøve en silikonbh. Jeg har hvertfall gode erfaringer med det. Det er to skåler med feste imellom, hvor skålene sitter fast på puppene, samtidig som de blir litt presset sammen og opp. sitter veldig godt, ihvertfall de jeg har brukt
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Dick and Daisy har flere typer bher og bh-tape fra magic body fashion
Auri Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Hva med en type body? Burde ikke være umulig å finne en halternech-body med lav rygg vil jeg tro.
Gjesten Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 Jeg har sett BH-er som festes med en slags tape på sidene, så den ikke går bak på ryggen i det hele tatt. Veldig dårlig forklart, men det er altså bare cup-ene, og på siden av dem er det en slags bred tape som festes på sidene. Jeg husker ikke hva det heter, så jeg får ikke googlet det for deg, men mener jeg har sett det i undertøysbutikker på oslo city/byporten. Det henger ikke på stativ som vanlige BH-er, men selges i esker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå