Gå til innhold

Forloving..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

jeg er en gutt i midten av 20 åra som kanskje skal fri til dama mi (hvis jeg tør..). Vi har vært sammen i snart to år og har stort sett hatt et avstandsforhold, men vært flinke til å besøke hverandre og feriert sammen.

Hun er i fast jobb og jeg er student med masse studielån og en usikker arbeidstilværelse forran meg. Jeg er dermed redd for at jeg ikke representerer den "tryggheten" en kvinne kankjse er ute etter og at dermed hun ikke tør å forplikte seg for resten av livet sitt til meg.

Er dette viktig for dere kvinner, eller kan jeg slippe og engste meg og si at når hun har holdt ut på avstand med meg så lenge er det meg hun vil ha.. Kommer til å flytte sammen til sommeren/høsten og jeg skal og begynne å jobbe hvis alt går etter planen..

Når jeg skal ta initiativ til forlovelse, skal jeg si "vil du gifte deg med meg" eller "vil du forlove deg med meg?"

Takk for all hjelp..

-A-

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hvis du er såpass usikker; vent til dere har bodd sammen en stund. Så vet du om det er bryllup eller "fastere rammer" du vil ha. Svaret bør komme av seg selv.

Skrevet

Har du lyst til å gifte deg med henne?

Og hvorfor?

Kan du si ja uten tvil i din sjel, så hiv deg på!

Om hun svarer ja eller nei avhenger mer av hennes følelser for deg enn din inntekt forhåpentlig, og hvis ikke er hun jo ikke verdt å samle på.

Om du har tenkt å fri bør du spørre henne om hun vil gifte seg med deg. Og du bør si først hva du føler for henne.

Som fex jeg elsker deg og vil leve sammen med deg for alltid. Gjør meg til verdens lykkeligst mann og bli min kone....

Lykke til og hold oss oppdatert! :kgblunk:

Skrevet
Har du lyst til å gifte deg med henne?

Og hvorfor?

Kan du si ja uten tvil i din sjel, så hiv deg på!

Om hun svarer ja eller nei avhenger mer av hennes følelser for deg enn din inntekt forhåpentlig, og hvis ikke er hun jo ikke verdt å samle på.

Om du har tenkt å fri bør du spørre henne om hun vil gifte seg med deg. Og du bør si først hva du føler for henne.

Som fex jeg elsker deg og vil leve sammen med deg for alltid. Gjør meg til verdens lykkeligst mann og bli min kone....

:enig_animasjon:

Helt enig her og hold oss oppdatert og lykke til :nisse:

Skrevet

Hvorfor ikke snakke sammen om å gifte seg først? Jeg er av de som ikke ønsker å få et frieri i fanget fullstendig uten forvarsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...