AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 heisann! er det noen av dere her som noengang har prøvd barbermaskina til hest fra Jula? altså denne: Min lenke den er jo en god del billigere enn både felleskjøpets barbermaskin, og andre merkemaskiner. er en på borjes (hestebutikk) i samme prisklasse, men det er i sverige, og vil helst kjøpe i norge pga man må bytte ut blader i ny og ned. har du prøvd den? vil du i så fall anbefale den? hva bør man se etter i en barbermaskin? om du ikke har prøvd den, hva er dine tanker om dette? jeg har jo kjøpt billig og bra før, men dette er jo såpass pris på at det er litt kjedlig å satse, så viser det seg at den er dårlig. tips mottas med stor takk!
Karolineb Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Fikk ikke opp lenken din. Men felleskjøpet og slike butikker er jo i seg selv dyre. Så jeg ville satset på det. Går det ikke, er du jo en erfaring rikere HAr ikke brukt den, men man burde jo se etter en barbermaskin som er holdbar og tåler det den skal brukes til. Klippe hester. Er ikke så erfaren på området selv, men ønsker deg lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Ups! Prøver linken en gang til: Min lenke Takker for svar. Det står på jula sine sider at det er en heste/dyreklipper, så jeg går jo ut i fra at den skal tåle det. Spørsmålet er vel om den er bra, klipper uten striper/hakker, og om den varer en stund. Ja, kan jo selvfølgelig bare prøve å evt om det ikke går, skrive det på tabbekontoen, er bare litt mye penger å evt sette inn på tabbekontoen. :gjeiper: hehe.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 noen andre som har noe fornuftig å komme med her til meg? Alle svar er hjertelig velkommene!
goldenchanel Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 http://shetlandsponny.ifokus.se/discussions/4d7145b9b9cb46222d059f63-julas-klippmaskin Søkte opp modellnavnet på den og fant dette på en svensk side 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 tusen takk for link! så jo ut som om den hadde fått gode kritikker der da.
Skylines Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 anbefaler Lister Star, den klipper kjempefint og tåler en trøkk. Den koster riktignok ca 2500, men den er mindre og bråker mindre enn FK sin. Klipper penere også (med de bladene som følger med, gjelder begge). Har vel brukt min 20 ganger.
Brukernavn Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har ingen erfaring med akkurat det nevnte produkt, men ALT jeg har kjøpt på Jula så langt har vært søppel Så jeg har gitt opp hele Jula. Men Jula selger jo noen merkevarer (som Blåkläder) og de er jo selvsagt like bra samme hvor man kjøper de. Så dersom dette er et kjent merke innen "hestebarbering" så burde jo kjøpet være trygt nok.. Er det derimot ikke et kjent merke ville jeg hoppet over, ja...
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 31. oktober 2011 #9 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har ikke erfaring med den du nevner i innlegget, TS. Men jeg har litt den følelsen at pris og kvalitet henger sammen. Har prøvd endel "billige" maskiner, og de har tullet seg etter noen gangers bruk alle sammen. Har prøvd endel maskiner fra FK - riktignok til kyr - og har bare gode erfaringer med de iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå