Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vakre krøller/korketrekkere uten varme:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vakre krøller/korketrekkere uten varme: (...)

GENIALT! Takk for tipset! :jepp:

Endret av Cerasus
Skrevet

Det var utrolig genialt ja! Skal testes. Ønsker meg forretsen håret hennes!

Skrevet

Så vakker jente med nydelig hår.

• Liker 1
Skrevet

Det var utrolig genialt ja! Skal testes. Ønsker meg forretsen håret hennes!

Jeg også. Jeg blir inspirert til å spare :)

Skrevet

Smart, ja!! :-) Spørs bare om det hjelper på mitt tykke, glatte hår - men verdt et forsøk :)

Btw; hun må være en hemmelig datter av Mr. Bean (Rowan Atkinson), haha :D Hun ligner jo på en prikk :-)

• Liker 3
Skrevet

Smart, ja!! :-) Spørs bare om det hjelper på mitt tykke, glatte hår - men verdt et forsøk :)

Jeg tenkte kanskje jeg skulle prøve å ta litt skum også i håret. Kanskje det kunne vært noe for deg :)

Skrevet

Dere er så heldige som har rett hår. Kunne drept for å få rett hår.

Skrevet

Dette vil jeg prøve, men frykter det ikek blir like bra til meg, har tynt og veldig glatt hår. Men skal testes!

Skrevet (endret)

Hei :)

En liten avsporing, men til dere her som har like glatt og håpløst hår som meg... Vil jeg på det varmereste anbefale dere å kjøpe en slik krøllestav.

Hadde ikke trua på dette jernet heller, da jeg har prøvd en rekke andre. Krøllene har som regel forsvunnet før jeg har rukket og gå ut døra. Derimot, dette jernet, lager fine krøller på kort tid, som faktisk holder... Selv uten mye produkter i håret. Har t.o.m. fine krøller i håret dagen etter, og da har jeg som regel rullet opp håret i en ballerinaknute over natta.

:rodmer:

Endret av laperla
Skrevet

Man kan vel gjøre dette med en vanlig Hair Bun/Donut også?

Skrevet

Man kan vel gjøre dette med en vanlig Hair Bun/Donut også?

Man får jo ike rullet håret inn i en vanlig hair donut..

Skrevet

Hei :)

En liten avsporing, men til dere her som har like glatt og håpløst hår som meg... Vil jeg på det varmereste anbefale dere å kjøpe en slik krøllestav.

Hadde ikke trua på dette jernet heller, da jeg har prøvd en rekke andre. Krøllene har som regel forsvunnet før jeg har rukket og gå ut døra. Derimot, dette jernet, lager fine krøller på kort tid, som faktisk holder... Selv uten mye produkter i håret. Har t.o.m. fine krøller i håret dagen etter, og da har jeg som regel rullet opp håret i en ballerinaknute over natta.

:rodmer:

Hvor får man kjøpt det og hva koster det?

Skrevet

Jeg skjønte ikke hvordan hun gjorde det jeg... Jeg har ikke lyd på pc'en så det er mulig hun forklarte det. Men man ser jo ikke hvordan hun fester håret i sokken for å få håret rundt sokken på den måten.

Noen som vil forklare?

• Liker 3
Gjest Survival
Skrevet

Var ikke så dumt det der, nei! :jepp:

Varme sliter jo utrolig mye på håret så disse tipsene her er verdifulle. Flott jente!

Skrevet

Jeg skjønte ikke hvordan hun gjorde det jeg... Jeg har ikke lyd på pc'en så det er mulig hun forklarte det. Men man ser jo ikke hvordan hun fester håret i sokken for å få håret rundt sokken på den måten.

Noen som vil forklare?

Her forklarer hun det:

Skrevet

Var ikke så dumt det der, nei! :jepp:

Varme sliter jo utrolig mye på håret så disse tipsene her er verdifulle. Flott jente!

Enig :)

Gjest happy_me
Skrevet

WOW!! :jepp: Dette skal prøves ut :hoppendeglad:

Om jeg får til det her så vil jo det si : Aldri mer bad-hair-days, og aldri mer tørt, skadet hår på grunn av den varme krølltangen :duskedame:

Gjest Consensio
Skrevet

Har langt, tykt hår ned til korsryggen og har brukt denne metoden i mange år faktisk.

Dessverre varer ikke krøllene så lenge hos meg, sikkert fordi det er såpass tungt, men om jeg skal på noe spesielt så kan jeg gå med en slik donut hele dagen dersom jeg skal bort sent slik at krøllene holder seg de første timene iallefall.

En vanlig "donut" gir ikke de samme type krøllene samt at de holder seg enda kortere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...