juliane Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Vi skal ha mosaikk-fliser over kjøkkenbenken, og var i går på Flisekompaniet på Skøyen. Fant noen nydelige lilla, men syntes prisen på 2500,- per m2 var litt stiv. Så vi må nok rundt på noen andre butikker og se om de har noe lignende til en bedre pris. Noen som har oversikten over de ulike flisbutikkene, hvordan de er i forhold til hverandre når det gjelder utvalg, pris etc? Vi har ikke bil og disse butikkene ligger jo så krøkkete til, så jeg har et håp om å slippe å måtte reise innom alle. Bergersen Flis ser ut i katalogen sin som om de har et kjempeutvalg, men har de kanskje også de stiveste prisene? Hva med Right Price Tiles og Megaflis, disse er vel sikkert billigere, men har de et godt utvalg også?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Vi var faktisk på en haug med flisebutikker i går, på Alnabru og Bryn. Vi var innom Bergersen Flis (på Bryn) og FagFlis, Modena, Flisekompaniet og MegaFlis på Alnabru. I tillegg tror jeg Right Price Tiles ligger i nærheten.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Vi var faktisk på en haug med flisebutikker i går, på Alnabru og Bryn. Vi var innom Bergersen Flis (på Bryn) og FagFlis, Modena, Flisekompaniet og MegaFlis på Alnabru. I tillegg tror jeg Right Price Tiles ligger i nærheten. Glemte å svare på det andre du spurte om: Bergersen har mye fint, men noe er ganske dyrt. Vi fant likevel fine fliser der ved en tidligere anledning, og de har jo tilbud av og til. Ulempen er at den ligger litt bakvendt til. De andre butikkene jeg nevnte kan du gå i mellom. FagFlis, Modena og Flisekompaniet ligger like ved hverandre, MegaFlis ligger bak Alnasenteret og er ca 10 min å gå fra de andre. Så det er fullt mulig å ta bussen dit og gå mellom butikkene. I tillegg har du jo Maxbo på Alnasenteret og Smart Club (som muligens også har flis) på andre siden av veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå