Gå til innhold

Hvilken dag er det man går "trick-or-treating"?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det i løpet av helgen eller mandag?

Endret av MissStiles
Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Halloween er på mandag, men regner med å få besøk i helga alikevel.

Skrevet

Om man følger tradisjonen, mandag.

Skrevet (endret)

Det er mandag man skal gå, men det er alltid noen som "jukser" og går i helgen, så greit å være forberedt hvis du har tenkt til å gi godteri :)

Endret av Gjesten
Skrevet

Helst aldri, hvis det er snakk om at fremmede mennesker skal ringe på hos meg og tigge godteri. Hvis det er noe man er enig om i nabolaget/venneflokken er det greit nok.

• Liker 3
Skrevet

Helst aldri, hvis det er snakk om at fremmede mennesker skal ringe på hos meg og tigge godteri. Hvis det er noe man er enig om i nabolaget/venneflokken er det greit nok.

synd at sånne tradisjoner forsvinner om dagen, at folk skal låse dørene. Da jeg var barn gikk vi julebukk og folk flest syntes det var helt greit!

Barna er nå søte selv om de er kledd ut som spøkelser og vampyrer og ikke nisser:)

Skrevet

Halloween er på mandag - ferdig!! Kommer det noen i løpet av helgen, vil de få beskjed om å komme tilbake på mandag. DA skal de få godteri...

• Liker 2
Skrevet

synd at sånne tradisjoner forsvinner om dagen, at folk skal låse dørene. Da jeg var barn gikk vi julebukk og folk flest syntes det var helt greit!

Barna er nå søte selv om de er kledd ut som spøkelser og vampyrer og ikke nisser:)

Da vi var barn sang vi julesanger til folk, vi truet ikke med hærverk om vi ikke fikk godteri.

Skal du gå, gå på mandag.

• Liker 3
Skrevet

Da vi var barn sang vi julesanger til folk, vi truet ikke med hærverk om vi ikke fikk godteri.

Skal du gå, gå på mandag.

de fleste barn truer ikke med herverk på halloween :) de sier nok knask eller knep, men de herper ikke husene til folk om de ikke får godteri.

selvfølgelig skjer det innimellom, men det er ikke grunn nok til å være gretten til alle barna som kommer innom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...