Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal barna gå? Lørdag, søndag eller mandag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halloween er mandag, og KUN mandag. Og i Norge feirer man ikke denne dagen. Mine barn skal ikke gå noe som helst og jeg åpner ikke for andres unger heller. Forbanna uskikk hele greia.

• Liker 3
Skrevet

Glad jeg bor i 4. etg i blokk. Minimal sjanse for å få egg på vinduene..

Skrevet

Har forstått det sånn at det er mandag som er dagen. Siste dag i oktober.

Her i huset skal minsteungen på halloweenklassefest på skola søndags ettemiddag. Og så har hun veeeeeeeldig lyst å kle seg ut og gå på dørene på mandag. Storesøster har også planer om det. Storebror skal ikke gå på dørene men har planer om å kle seg ut og skremme småungene som kommer på døra.

Skrevet

Halloween er mandag, og KUN mandag. Og i Norge feirer man ikke denne dagen. Mine barn skal ikke gå noe som helst og jeg åpner ikke for andres unger heller. Forbanna uskikk hele greia.

Barn i norske byer (og sikker flere andre steder.) feirer nok halloween, jo. Uansett hvor mye du, jeg eller andre missliker skikken.

Barnehagen har markering av halloween idag, og ungene går på dørene til hverandre på mandag.

Skrevet

Naboen lurte på når jeg skulle gå halloween, det var nesten som det gikk en "faen" igjennom meg.... skulle tatt seg ut i mitt nabolag.. :kosteskaft:

Skal ikke KJØPE i dyre dommer til min sønn å kle han ut. Har ikke sansen for dette amerikanske tullet som noen har dratt i lands fordi handelsnæringen skal tjene ekstra penger.

• Liker 2
Skrevet

Naboen lurte på når jeg skulle gå halloween, det var nesten som det gikk en "faen" igjennom meg.... skulle tatt seg ut i mitt nabolag.. :kosteskaft:

Skal ikke KJØPE i dyre dommer til min sønn å kle han ut. Har ikke sansen for dette amerikanske tullet som noen har dratt i lands fordi handelsnæringen skal tjene ekstra penger.

Det er mange som ikke kjøper noe, bare fikser noe av det de har. (I tillegg er det ikke akkurat mye dyre halloween-greier. Man kommer fint i mål for 100kr, OM man VELGER å kjøpe.)Tenker man praktisk, kan kostymet brues i flere år også. (Bare kappe i litt stor str, så kan den brukes til den blir skikkelig kort...)

Ang. godteri, så elsker unger popcorn og marshmellows. Så slipper man å kjøpe halloween-rælet også. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...