AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har tenkt meg til London en helg i desember en gang, helst midt i. Fly og hotell må bli så billigst som mulig, men ett unntak; jeg SKAL ligge på hotell, og det må være rent og pent der. Trenger ikke være luksus, men det må se nogenlunde bra ut da jeg har fobi mot gamle og "slum-aktige" hoteller.. Bør ligge sentralt. Tips?
Chiquita Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Veldig fornøyd med st. Giles hotell i sentrum.
Nilma Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg siterer meg selv fra et tidligere innlegg: Jeg liker hotellkjeden Travelodge veldig godt. Ingen luksus, men rent og helt greit, og på de hotellene i kjeden jeg har bodd på har de hatt ganske store rom i forhold til mange andre hoteller i London. Hvis du bestiller god tid i forveien kan du få veldig billige rom (har flere ganger betalt rundt 200 NOK for dobbelrom). Se fliken "Find our lowest prices". I selve London har jeg bodd på Travelodge Southwark og Travelodge City Road. Begge er nye (jeg tror de eldre hotellene i kjeden kan variere litt mer i kvalitet) og ligger nær undergrunnstasjon. Av disse likte jeg det i Southwark best. Selve hotellet i City Road var helt greit, men vi fikk rom som vendte mot en nattklubb, så det var litt bråkete.
Cho Kon It Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Travelodge Kings Cross Royal Scot kan anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå