Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden er ikke tilgjengelig for meg.

Skrevet

Fremdeles ingenting. :)

Skrevet

Because life is beautiful!

..and your wallet is deep.

Skrevet

Nysgjerrig jeg nå.

Skrevet

ViproMAX™ - when daily life is a burden.

Do you feel that your day is confusing when you wake up – perhaps after a bad night’s sleep? Are you feeling tired and exhausted in the afternoon, and are you just waiting for the kids to go to sleep, so that you can throw yourself in front of the television before nine pm? If yes, your daily life resembles that of many other Danes.

Danes og pm??

We are tired, exhausted and lack energy for our sex lives like never before.

Now, you can do something about it!

Åh, jippi!

With the natural food supplement ViproMAX™ you will soon get your energy and sex drive back. ViproMAX™ contains adaptogens –

(Adaptogens er sånn sciencygreier som tilpasser seg)

nature’s own energy stimulating substances – that can increase your resistance to stress and depression. ViproMAX™ can give you increased energy in the day-time, and your night’s sleep becomes quieter and deeper.

*Hvor la jeg det danske Visakorte mitt?*

Skrevet

Danes og pm??

Åh, jippi!

(Adaptogens er sånn sciencygreier som tilpasser seg)

*Hvor la jeg det danske Visakorte mitt?*

Og ELLERS????? Ts her... Det går visst dessverre ikke å legge ut linken :( Til dere som ble nyskjerrig: Beklager, men det var bare en anti age hudkrem som virket for bra til å være sann, så jeg lurte på om noen hadde prøvd den.

Skrevet

Og ELLERS?????

Helt ok. Litt trøtt, så jeg burde vel egentlig legge meg.

Ts her... Det går visst dessverre ikke å legge ut linken :( Til dere som ble nyskjerrig: Beklager, men det var bare en anti age hudkrem som virket for bra til å være sann, så jeg lurte på om noen hadde prøvd den.

Slik legger du ut en link.

Skrevet

Og ELLERS????? Ts her... Det går visst dessverre ikke å legge ut linken :( Til dere som ble nyskjerrig: Beklager, men det var bare en anti age hudkrem som virket for bra til å være sann, så jeg lurte på om noen hadde prøvd den.

No problem.

Jeg var den nysgjerrige, og nå kan jeg legge meg til å sove uten å få søvnproblemer.

Ha en god natt, Ts og lykke til med hudkremen.

Skrevet

Helt ok. Litt trøtt, så jeg burde vel egentlig legge meg.

Slik legger du ut en link.

HAHA, mange takk, Trylle Von Trylle :D Jeg burde vel legge meg jeg også tydeligvis.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...