AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 For godt til å være sant?? Eller har noen prøvd?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Siden er ikke tilgjengelig for meg.
Lutetium 71 Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Because life is beautiful! ..and your wallet is deep.
Lutetium 71 Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 ViproMAX™ - when daily life is a burden. Do you feel that your day is confusing when you wake up – perhaps after a bad night’s sleep? Are you feeling tired and exhausted in the afternoon, and are you just waiting for the kids to go to sleep, so that you can throw yourself in front of the television before nine pm? If yes, your daily life resembles that of many other Danes. Danes og pm?? We are tired, exhausted and lack energy for our sex lives like never before. Now, you can do something about it! Åh, jippi! With the natural food supplement ViproMAX™ you will soon get your energy and sex drive back. ViproMAX™ contains adaptogens – (Adaptogens er sånn sciencygreier som tilpasser seg) nature’s own energy stimulating substances – that can increase your resistance to stress and depression. ViproMAX™ can give you increased energy in the day-time, and your night’s sleep becomes quieter and deeper. *Hvor la jeg det danske Visakorte mitt?*
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 Danes og pm?? Åh, jippi! (Adaptogens er sånn sciencygreier som tilpasser seg) *Hvor la jeg det danske Visakorte mitt?* Og ELLERS????? Ts her... Det går visst dessverre ikke å legge ut linken Til dere som ble nyskjerrig: Beklager, men det var bare en anti age hudkrem som virket for bra til å være sann, så jeg lurte på om noen hadde prøvd den.
Lutetium 71 Skrevet 28. oktober 2011 #9 Skrevet 28. oktober 2011 Og ELLERS????? Helt ok. Litt trøtt, så jeg burde vel egentlig legge meg. Ts her... Det går visst dessverre ikke å legge ut linken Til dere som ble nyskjerrig: Beklager, men det var bare en anti age hudkrem som virket for bra til å være sann, så jeg lurte på om noen hadde prøvd den. Slik legger du ut en link.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #10 Skrevet 28. oktober 2011 Og ELLERS????? Ts her... Det går visst dessverre ikke å legge ut linken Til dere som ble nyskjerrig: Beklager, men det var bare en anti age hudkrem som virket for bra til å være sann, så jeg lurte på om noen hadde prøvd den. No problem. Jeg var den nysgjerrige, og nå kan jeg legge meg til å sove uten å få søvnproblemer. Ha en god natt, Ts og lykke til med hudkremen.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #11 Skrevet 28. oktober 2011 Helt ok. Litt trøtt, så jeg burde vel egentlig legge meg. Slik legger du ut en link. HAHA, mange takk, Trylle Von Trylle :D Jeg burde vel legge meg jeg også tydeligvis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå