Djungelvrål Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Det drives rovavl på dyr for å få frem de riktige trekkene, mens tusenvis av dyr som ikke passer i disse malene drepes. Samtidig drives det innavl slik at mange blir født med defekter. Disse blir selvfølgig også drept. Alt drives helt lovlig i Japan. http://www.dagbladet.no/2011/10/27/nyheter/utenriks/dyrenes_nyheter/18777491/ Endret 27. oktober 2011 av Liquorice
Yme Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 De har ikke noe dyrevern der borte, så det er mye sånt der... Leste om en trend hvor de hadde små dyr, som skillpadder og sånt, som levde i et nøkkelknippe, uten luft eller mat. Jeg kan ikke lese linke du posta, for jeg blir så utrolig provosert av disse tingene, så jeg kommer ikke til å få sove da :gjeiper:
Djungelvrål Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2011 Har bildet av den hunden som lignet en bamse på netthinna...den så jo HELT perfekt ut. Lurer på rasen, har ikke sett en sånn junn før. Nydelig..
Gjest Regza Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 (endret) . Endret 8. april 2012 av Regza
Yme Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Har bildet av den hunden som lignet en bamse på netthinna...den så jo HELT perfekt ut. Lurer på rasen, har ikke sett en sånn junn før. Nydelig.. Haha, men han er ikke avla sånn da. De bare friserer han, så det skal de få lov til http://www.geekosystem.com/chinese-turtles-fish-keychains/ denne du tenker på? Folk er fæle. Jeg skal knærte'rem!!!
Djungelvrål Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2011 http://www.geekosystem.com/chinese-turtles-fish-keychains/ denne du tenker på? Folk er fæle. NOE SÅ FOR GRØNNJÆVLIG!!!!
Djungelvrål Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2011 Haha, men han er ikke avla sånn da. De bare friserer han, så det skal de få lov til Den var jo i dødskammeret...tviler på at den bli frisert før drapet...
Yme Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 Den var jo i dødskammeret...tviler på at den bli frisert før drapet... Jeg trodde du mente han som er så populær på internet om dagen :gjeiper:
Djungelvrål Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 28. oktober 2011 ?? Nei, mente hunden i bildeserien i linken min. Hvilken mener du?
Yme Skrevet 28. oktober 2011 #10 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg venter med å lese linke til i mårra, så jeg ikke er oppspilt før jeg må sove hehe Jeg skal se om jeg greier å finne han hunden jeg tenkte på... Han ser ut som en liten bamse, og er kjempe søt!
Crazyparrotwoman Skrevet 28. oktober 2011 #11 Skrevet 28. oktober 2011 åh så trist, men syns dette er en god ting på en måte, det er IKKE bra at de har så dårlig holdning til dyr, bruk å kast. men... det er en bra ting at staten tar ansvaret å sammler inn dyrene og avliver dem raskt og smertefritt i stedet for at de blir misshandlet i mange mange år og til slutt pines til døde. jeg skulle gjerne også tatt alle sammen å pleid dem og gitt dem nye gode hjem. men det som må stoppes er holdningen og den fæle avlingen. er så synd at de er så fryktelig søte og folk vil betale så utrolig mye for dem slik at oppdretterene som masseavler dem faktisk tjener på den fryktelige avlen man skal ikke ta alle i japan under samme kam, det er sikkert mange som har kjæledyret hele dens naturlige liv og tar kjempe godt vare på dem =) det er flere hunder i andre land som lider en dette her. å gasses er en god død =) man vet det ikke og sovner så utrolig stille inn, akuratt som narkose har jeg hørt :D
Djungelvrål Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #13 Skrevet 28. oktober 2011 Hva skjer hvis man driver innavl over flere år? Vil det ikke til slutt bli slik at rasen ikke evner å få friske kull? Er ikke det som å skyte seg selv i leggen? Dør rasen til slutt ut på denne måten??
Djungelvrål Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #14 Skrevet 28. oktober 2011 varn! Åh fantastisk søt men tror ikke den heller er frisert, tror bare de er så fluffy.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #15 Skrevet 28. oktober 2011 http://www.geekosystem.com/chinese-turtles-fish-keychains/ denne du tenker på? Folk er fæle. Hva i ...... folk er jo helt syke!
Crazyparrotwoman Skrevet 28. oktober 2011 #16 Skrevet 28. oktober 2011 heldigvis så har vi rasen i norge, svergie, danmark, tyskland osv osv og der er det strengerer regler så rasen vil nok ikke dø ut =) de vil bare importere nye når hundene blir så syke de ikke lenger er hunder på ein måte :S og oppdrettererne tjener så fett de kan importere hva de vil. desverre så prioriterer de skjønnhet og søthet fremfor sunnhet, og det er trist.
Yme Skrevet 28. oktober 2011 #17 Skrevet 28. oktober 2011 Åh fantastisk søt men tror ikke den heller er frisert, tror bare de er så fluffy. De er sikkert det, men han der er klipt og føna, og jeg ønsker at alle barna mine blir seende ut sånn.
Djungelvrål Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #18 Skrevet 28. oktober 2011 De gjør de sikkert.. du må bare finne deg en dame med den rette fluff-faktoren.
Yme Skrevet 28. oktober 2011 #19 Skrevet 28. oktober 2011 Det kan bli litt vanskelig... Hodehåret til damer er veldig ofte juksa på, og andre typer kropshår er det ikke like lett å få noe glimt av Nå skal jeg slutte å spore av tråden din, men jeg syns det var hyggelig så lenge det varte!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #20 Skrevet 28. oktober 2011 varn! Noe av det søteste jeg har sett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå