Gå til innhold

Piercing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har piercing over klitten, og den var ikke vond å ta i det hele tatt. Den er verken til stor nytelse eller i veien. Den bare er der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer å ta piercing i puppene og i klitten. Ser for meg at det vil være fantastisk deilig å bli stimulert hele tiden - men blir det kjedelig etter hvert? Tenker på sånn stang med kuler på. Er det noen som har erfaring med det, og hvordan påvirker det sexlivet deres?

Puppene ville jeg droppet da det er så mye bruskvev der. Selv synes jeg ikke stang med kule på er spesielt fint heller.

Hvis du ikke er nedlesset med tattiser og piercinger andre steder på kroppen synes jeg ring i klitten/forhuden er veldig fint og gjør fitta enda deiligere. Spenningen rundt det avtar utvilsomt, men det er en deilig og sexy "hemmelighet" som jeg tror vil ha sin effekt mellom ørene og lårene på han du har sex med, og deg selv..

• Liker 1
Skrevet

Puppene ville jeg droppet da det er så mye bruskvev der.

Du må gjerne vise kilder på at det er mye bruskvev i brystene. Sov jeg da vi lærte om kroppen?

Bruskvev inneholder ikke blodårer, derfor gror piercing senere der på steder med dette. Brystene, som består av melkekjertler, fettvev og bindevev har en grotid på to til fire måneder ved piercing i brystvortene, mens piercing i brusk vanligvis tar minimum seks måneder.

Skrevet

Du må gjerne vise kilder på at det er mye bruskvev i brystene. Sov jeg da vi lærte om kroppen?

Bruskvev inneholder ikke blodårer, derfor gror piercing senere der på steder med dette. Brystene, som består av melkekjertler, fettvev og bindevev har en grotid på to til fire måneder ved piercing i brystvortene, mens piercing i brusk vanligvis tar minimum seks måneder.

No shit Sherlock!! Tviler på at hun har tenkt å pierce gjennom brystene og melkekjertlene.. Dersom en piercing blir mislykket i brystvorten blir det mer bruskdannelse og styggere resultat der. At det er bedre grokjøtt ved klitten var min begrunnelse, i tillegg til at det er finere med piercing der.

Skrevet

Jeg etterlyser fremdeles kilder på at det finnes bruskvev i en kvinnes bryster. Siden det (i min viten) ikke eksisterer bruskvev i brystene eller brystvortene kan det heller ikke komme mer bruskvev der.

Faren for infeksjon er større ved piercing i kjønnsorganet enn ved piercing i brystvorten. Skadene på underlivet kan bli mye mer omfattende enn hva de kan bli i brystvorten om piercing blir satt feil eller får infeksjon. Eventuelle estetiske skader på brystvorten er forresten noe som ved en relativt enkel prosedyre kan ordnes med kirurgi.

Skrevet

Jeg leita litt på google, og det nærmeste man kommer bruskvev i brystet, er selve brystkassa.

Skrevet

Brystvorten består av hovedsaklig kjertelvev. Dette er veldig følsomt og har lett for å bli hovent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...