Gå til innhold

Piercing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å ta piercing i puppene og i klitten. Ser for meg at det vil være fantastisk deilig å bli stimulert hele tiden - men blir det kjedelig etter hvert? Tenker på sånn stang med kuler på. Er det noen som har erfaring med det, og hvordan påvirker det sexlivet deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Piercet brystvortene mine da jeg opprinnelig hadde lite følelse i dem.. Gjorde dem veldig ømfintlige og har gitt meg masse glede :fnise: Klitten hadde jeg personlig ikke turt å pierce av frykt for å ødelegge noen av nervene, og risikere at sexlivet ødelegges... Men har du lyst har du lov... :jepp:

Gjest bellabulla
Skrevet

Jeg har hatt piercing i brystvorta, og det var morsomt i kanskje 2 måneder. Gutter synes det er interessant og fascinerende, men de blir lei av den veldig fort.

Det gjorde helt fantastiske forbanna jævli drittvondt å ta den, måtte sitte naken 12 timer etterpå fordi det var ømt og det gjorde vondt å t.o.m puste på den.. Hevelsen i brystvorta mi gikk aldri ned, så den ene er idag større enn den andre. Jeg tok godt vare på den og renset mye, men det begynte plutselig bare å blø en dag. Da måtte jeg gi opp hele prosjektet. Også gror jo aldri såret pga hudtypen i brystvorta. Klitten ville jeg aldri i livet ha vurdert...

Jeg anbefaler deg rett og slett å ikke gjøre det :P Den eneste som stimulerer brystvorta di mer blir da deg selv, hvis du er en fikler sånn som meg. Klarte ikke å la være snurre den rundt og rundt (gjennom klærne).. lol

Skrevet

Jeg har intimpiercing, inn i ****** vond å ta, men absolutt verd det for min del. Når jeg har sex nå er jeg nesten "garantert" å komme. Det er fantastisk deilig og jeg har aldri angret en dag, Mannfolkene som jeg har hatt sex med siden jeg tok min (2 år i feb) digger den! M

Men er jo alltid unntak som foretrekker det piercingfritt :)

Gjest Katten.
Skrevet

Som mann vil jeg si at det er vanesak når det kommer til hva motparten har/ikke har.

Skrevet

Vil ikke piercing av vortene ødelegge for senere amming? Og man tar ikke piercing i klitoris...man tar den i forhuden til klitoris. Det er en vesentlig forskjell.

Skrevet

Vil ikke piercing av vortene ødelegge for senere amming? Og man tar ikke piercing i klitoris...man tar den i forhuden til klitoris. Det er en vesentlig forskjell.

Hvis menn kan pierce gjennom kukkhuet, kan vel damer ta gjennom klitten?

Skrevet

Tror klitoris er enda mer følsom.

Skrevet

Det tror jeg absolutt at den er, men det burde fortsatt gå ann å pierce den.

Skrevet

Det er ganske sikkert at det ikke blir noen framtidig amming. Og, ja, tenker på hudkappen over klitten, men tenkte at jeg ikke trengte å være så teknisk i beskrivelsen ;)

TS

Skrevet

Faen! Føler at det gjør vondt der nede bare av å tenke på klitpiercing:( Kommer aldri til å bli kvitt det bilde nå...

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant! Klittring.

Jeg lurer på om alle ringene klirrer mot hverandre når hun går.

• Liker 5
Skrevet

Jeg lurer på om alle ringene klirrer mot hverandre når hun går.

Det veit jeg ikkeno om, men hadde jeg vært mannen hennes, hadde jeg krevd at hu festa julebjeller i dem, i jula, så hu hørtes ut som sleden til nissen.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har hatt piercig i brystvorta, men anbefaler det ikke. Jeg hadde min i ca 2 år, og det grodde aldri helt. Var litt ømt og kom litt puss og væske uansett om jeg renset og styra hver dag. Så jeg fikk nok en dag og tok den ut. Har fortsatt arr etter den (er ca 4 år siden jeg tok den ut).

Gutta tente veldig på den da, men var ikke verdt det med alt det styret..

Å nei, æsj, det bildet av piercingene er nå printa inn i hode mitt.. uff det var ikke mye fint..

Gjest Heloise
Skrevet

Vil ikke piercing av vortene ødelegge for senere amming?

Det kan det, men ikke :)

Skrevet

jeg har piercing i klitten, å ta den er så vondt at det ikke lar seg beskrive. -men nærmere helvete tviler jeg på at du kommer.

når det er sagt så påvirker den ikke sexlivet i det hele tatt, den lugger derimot litt iblant hvis den blir bitt/sugt på.

Skrevet

Jeg har en ring i forhuden på klitoris; da jeg tok den for ca 10 år siden ble jeg fortalt at det var ulovlig i Norge å pierce gjennom klitoris.

Min erfaring; mine 2 partnere etter at jeg tok den fant det fascinerende i omtrent 10 minutter, deretter var den bare "nok en del av dama". Noen som helst nytelse har den aldri gitt meg, ved normal sex merker jeg den ikke engang, mens når jeg onanerer hender den er veldig i veien.

På den positive siden; det gjorde riktignok utrolig vondt å ta den, men etter 5 minutter var det nede på et helt greit smertenivå, den grodde utrolig fort og pent, og jeg har hatt perioder der jeg har tatt den ut i måneder og tilogmed år uten at hullet har grodd igjen.

Skrevet

Du kan ha piercing på mange forskjellige steder i en kvinnes underliv, selv gjennom klitoris.

Liste over underlivspiercinger på Wikipedia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...