Gå til innhold

Sko til den store dagen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Henter fram denne tråden -- kanskje noen fler vil dele tips/linker? :)

I skrivende stund er to par på vei hjem til meg fra Brandos -- kaanskje har jeg funnet skoa mine :hoppe:

...hadde egentlig sett for meg mørkrosa/ fuscia, men falt pladask for to par jeg fant på Brandos, kan nesten ikke vente med å få de hjem, få prøvd de på foten, og ikke minst prøve de sammen med kjolen :bolledeig:

Her er skoene;

Sko, hvite

Sko - rosa/sølv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i bryllup i sommer hvor bruden hadde knallrosa sko, til en ganske "vanlig" hvit kjole. Synes det var både fint og tøft :) Så man må gjerne tenke litt kreativt når det gjelder skoene. De Louboutin-skoene var jo helt nydelige, hvis man har råd og fysikk til å gå med dem...

• Liker 1
Skrevet

I skrivende stund er to par på vei hjem til meg fra Brandos -- kaanskje har jeg funnet skoa mine :hoppe:

...hadde egentlig sett for meg mørkrosa/ fuscia, men falt pladask for to par jeg fant på Brandos, kan nesten ikke vente med å få de hjem, få prøvd de på foten, og ikke minst prøve de sammen med kjolen :bolledeig:

Her er skoene;

Sko, hvite

Sko - rosa/sølv

Likte de øverste, selv om jeg ikke er så glad i åpen tå.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva slags budsjett du har på sko, men jeg synes disse er helt fantastiske. Eller disse.

Skrevet

Da har jeg fått skoene, og prøvd de på foten (har ikke fått prøvd de med kjolen enda da..) og det blir nok disse;

Sko, hvite

Nyydelige :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan var de? Var de behagelige på? Tror du at du kan gå med de i flere timer? Var de sykt høye? Har vurdert de selv. De skoene jeg fant var umulige å få tak i...

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva slags budsjett du har på sko, men jeg synes disse er helt fantastiske. Eller disse.

Haha! Det er akkurat de samme skoene jeg har siklet på :P

Skrevet

Hvordan var de? Var de behagelige på? Tror du at du kan gå med de i flere timer? Var de sykt høye? Har vurdert de selv. De skoene jeg fant var umulige å få tak i...

Synes de virka helt greie på foten. De er jo litt høye såklart, men ikke avskrekkende -- de satt godt på foten, og virka stødige:) Fordelen med Brandos er at det er gratis frakt OG retur, så da kan du bestille de hjem, prøve de, og sende de tilbake om du ikke bil ha de allikevel :)

Skrevet

Må bare legge til disse skoene. Noen som vil være Askepott på sin store dag? :fnise:

"Glassko"

Beklager om jeg sporer litt av, sitter egentlig å leter etter sko selv :sjenert:

Skrevet

Hahaha! Jeg så på de, og tenkte det var litt humor om jeg hadde de på når mannen min skal ta av strømpebåndet. :fnise:

Men tror muligens ikke de er superbehagelige :P

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis noen vil ha noe komfertabelt på bena har ebay råd for dette også

Wedding sneakers

Dans hele natten uten såre ben :danser::ler:

Okei...for å være litt seriøs: her er mine sko(har ikke fått dem enda)

Skrevet

Jeg vil allerhelst ha noen mørk lilla sko med lukket tå og stropp rundt ankelen (jeg går bare ut av vanlig pumps), men finner ingen... :sukk:

Noen forslag?

Skrevet

Jeg vil allerhelst ha noen mørk lilla sko med lukket tå og stropp rundt ankelen (jeg går bare ut av vanlig pumps), men finner ingen... :sukk:

Noen forslag?

Jeg er også på jakt etter lilla sko... Samme om det er åpen tå, men jeg vil ikke ha spiss tupp da jeg har store nok føtter fra før :D

Skrevet

Noen forslag?

Så noen som egentlig passer beskrivelsen på eurosko for en stund siden. Uvisst om de har ennå, men verd et forsøk! ;)

Jeg er på jakt eetter kongeblå( evt klarblå, mørkeblå osv) sko, gjerne i sateng/silke look, og helst ikke så veldig høye hæler! (Er omtrent like høy som min kjære!)

Føler jeg har leita overalt, men ikke finner noen... Utrolig kjedelig! Noen som har forslag blir jeg SUPERGLAD!

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Noen forslag?

6_steve-madden-victory-mary-jane-pumps_10-cute-mary-jane-shoes.jpg

Skrevet

Hver sin smak.

Tusen takk for forslag begge to! Tror ikke jeg kan klare de aller høyeste da... Ca 5 cm er nok for meg dersom jeg skal klare en hel dag. Misunner de som kan klare 10-15 cm! Jeg er bare 1.60 så kunne trengt høyden men vannblemmene under føttene viser at det ikke er mulig. :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...