AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg er veldig usikker på hvordan sko jeg skal ha til brudekjolen min: http://www.lightinthebox.com/A-line-V-neck-Floor-length-Chiffon-Elastic-Satin-Wedding-Dress--FSY02275-_p152973.html Liker ikke disse typiske skoene typ: http://www.google.no/imgres?q=brudesko&um=1&hl=no&sa=N&biw=1126&bih=422&tbm=isch&tbnid=EpJ7LNFiIcqYFM:&imgrefurl=http://www.lisesbrudesalong.no/brudesko.shtml&docid=1sABWRWr7ZguqM&imgurl=http://www.lisesbrudesalong.no/Bilder4/brudesko2010/7.jpg&w=500&h=417&ei=69OpTuKgBKWH4gSUiITcDw&zoom=1&iact=hc&vpx=384&vpy=103&dur=1169&hovh=205&hovw=246&tx=167&ty=125&sig=107454969035719160853&page=1&tbnh=96&tbnw=115&start=0&ndsp=13&ved=1t:429,r:2,s:0 Hvordan sko hadde dere/skal dere ha? Jeg er så usikker, vil ikke ha disse hvite glinskeskoene på 5 cm høy hel. Noe litt høyere, røffere. Kanskje lysebrune sommersandaler med hel? Forloveden min er ca 180 cm, jeg er 160 cm. Ser det dumt ut da om jeg bruker 12 cm heler? Vil ha litt av den høydeforskjellen.. hehe.
CathFoto Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Klisjé kanskje, men bruk det du vil. Tenk på at du skal ha på skoene leeeenge, så om du ikke er vant med hæler så blir kanskje 12 cm vondt i lengden. Fikk ikke opp kjolen, men synes det er kult med annerledes sko til brudekjoler. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Vi giftet oss rundt juletider, og da var det mange spreke sko å velge mellom i butikkene. Jeg gikk for noen som var veldig bling-bling, sølvfarget, med mange glinsende sølvpaljetter tett i tett. Ingen som så skoene noe særlig under den lange kjolen, men jeg syntes de var megakule, og har brukt med på fest etterpå.
Livelive Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Klisjé kanskje, men bruk det du vil. Tenk på at du skal ha på skoene leeeenge, så om du ikke er vant med hæler så blir kanskje 12 cm vondt i lengden. Fikk ikke opp kjolen, men synes det er kult med annerledes sko til brudekjoler. Kjolen er veldig sommerlig, A - lineog enkel Så vil ikke ha for "harde" sko heller til den lette sommerlige kjolen.
Gjest Doh Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg skal ha rosa sko med paljetter Egentlig skulle jeg ha hvite støvletter, men kommer bare til å bruke de ute siden det er vinter når jeg gifter meg. Egentlig hadde jeg lyst på knall blå sko med steiner på hælen, men fant ikke. Synes det er en litt kul detalj når man ikke har vanlige brudesko 2
fridr Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg kjøpte hvite, kjempesøte skinnsko for 200 kr og er dritfornøyd. Blir litt provosert av alle brude- og bryllupsbutikker som overpriser alt de selger. Tror jeg blir å gå med converse eller andre sko etter selve vielsen. (Jeg er nok ikke så elegant av meg ) Venninna mi gifta seg i skyhøye, lille sko. De va dritfine, og hun kan bruke de masse senere Så her er det bare fantasien som setter grenser, altså.
Niennas Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg synes generelt at sånne typiske brudesko ikke er særlig pene, og valgte å gå fullstendig utenfor "normalen". Jeg fikk masse oppmerksomhet for flotte sko. Men som du ser, så er de ganske høye. Jeg kjøpte meg et annet par også, hvite pumps med tykk hel i saueskinn, for noe mer behagelig, men sannheten var den at når vi satt oss ned for å spise, så sparket jeg av meg skoene, og de kom egentlig aldri på igjen før vi skulle dra midt på natta! 1
Almarea Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 Hva med disse skjønnhetene? De er romantiske, 12 cm høye, og dessuten er lyserosa nydelig til en så søt kjole som din (Anbefaler forøvrig siden, de har stort utvalg i pensko og du kan prøve dem før du bestemmer deg).
Lulilelu Skrevet 28. oktober 2011 #9 Skrevet 28. oktober 2011 12 cm hel!!!!!! Aldri i livet om jeg hadde valgt det. Jeg skal ha behagelige sko uten reimer som gnager og max 2 cm hel. Det er selvfølgelig veldig mange fine sko jeg kunne tenkt meg, men jeg setter velvære fremfor hvor fine/kule skoene er akkurat på denne dagen. Skoene er under kjolen uansett. Det jeg har tenkt på som en mulighet er å ha fine/spesielle sko til kirke og fotografering og så bruke de lave behagelige resten av dagen.
Samulita Skrevet 28. oktober 2011 #10 Skrevet 28. oktober 2011 Vel, jeg skal ha et par lilla Louboutins med 15 cm hæl........ Jada, jada. Jeg VET det. Men jeg vil føle meg fantastisk den dagen jeg gifter meg og da er skoene en veldig viktig del
Lulilelu Skrevet 28. oktober 2011 #11 Skrevet 28. oktober 2011 Vel, jeg skal ha et par lilla Louboutins med 15 cm hæl........ Jada, jada. Jeg VET det. Men jeg vil føle meg fantastisk den dagen jeg gifter meg og da er skoene en veldig viktig del Etter fortograferien er ferdig så kommer du ikke til å føle deg så fantastisk lengre. Du kommer til å vondt, ikke gøy. Eneste gangen du kommer til å se skoene er når du er på do så jeg ser virkelig ikke den logikken. Det er ikke verdt det etter min mening. *ÅÅÅÅÅÅ hælv**e jeg har vondt i beina, men de ser jo fin ut under kjolen selv om ingen kan se de.* 2
Beuwi Skrevet 28. oktober 2011 #12 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg giftet meg i skyhøye, champagnefargede sko fra Steve madden. Følte meg fantastisk
Elensire Skrevet 28. oktober 2011 #13 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg giftet meg i noen høye og utrolig nydelige sko fra Guess Jeg hadde egentlig tenkt meg sko med litt mer farge på, men da jeg fant guess skoene kunne jeg rett og slett ikke gå fra de. Dissevar det jeg kjøpte. De er beige og gyldene i fargen, utrolig behagelig, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte de til dagen.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #14 Skrevet 29. oktober 2011 12 cm hel!!!!!! Aldri i livet om jeg hadde valgt det. Jeg skal ha behagelige sko uten reimer som gnager og max 2 cm hel. Det er selvfølgelig veldig mange fine sko jeg kunne tenkt meg, men jeg setter velvære fremfor hvor fine/kule skoene er akkurat på denne dagen. Skoene er under kjolen uansett. Det jeg har tenkt på som en mulighet er å ha fine/spesielle sko til kirke og fotografering og så bruke de lave behagelige resten av dagen. Vel jeg har ingen problemer med 12 cm heler en dag 2
Livelive Skrevet 29. oktober 2011 #15 Skrevet 29. oktober 2011 Etter fortograferien er ferdig så kommer du ikke til å føle deg så fantastisk lengre. Du kommer til å vondt, ikke gøy. Eneste gangen du kommer til å se skoene er når du er på do så jeg ser virkelig ikke den logikken. Det er ikke verdt det etter min mening. *ÅÅÅÅÅÅ hælv**e jeg har vondt i beina, men de ser jo fin ut under kjolen selv om ingen kan se de.* Det en snakk om en å føle seg bra da.. Noen har ingen problemer med så høye sko 1
Frk. Belle Skrevet 29. oktober 2011 #16 Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Enig med at de tradisjonelle brudeskoen ikke er fine... Selv brukte sølvargede dansesko Utrolig gode å gå med og har gøy å kunne bruke dem igjen senere også (har brukt dem masse!). Jeg går ikke så ofte med hel så 5cm var passe for meg, gav meg den fine holdningen man får i høyhelte sko samtidig som det var behagelig å gå i.. Enig i at noe sandalaktig kunne passe fint til kjolen din! Nydelig den forresten Noe slilk, eller slik ? Men du kan selvfølgelig gå for sprekere farger også om du vil.. Kommer ann på hva du har lyst på og farger og stil på tilbehøret.. Endret 29. oktober 2011 av Frk. Belle
Samulita Skrevet 29. oktober 2011 #17 Skrevet 29. oktober 2011 Etter fortograferien er ferdig så kommer du ikke til å føle deg så fantastisk lengre. Du kommer til å vondt, ikke gøy. Eneste gangen du kommer til å se skoene er når du er på do så jeg ser virkelig ikke den logikken. Det er ikke verdt det etter min mening. *ÅÅÅÅÅÅ hælv**e jeg har vondt i beina, men de ser jo fin ut under kjolen selv om ingen kan se de.* Sånn ville det vært for deg, ja Jeg har forøvrig ikke sagt ett ord om hva slags kjole jeg skal ha. 3
MonThe Skrevet 30. oktober 2011 #18 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Jeg har også lyst på brudesko som er litt annerledes, og ser for meg sko i fargen fuschia/"mørk" rosa. Så henger meg på denne tråden, i tilfelle noen fler vil anbefale sko!! Så gøy å se hva andre har valgt synes jeg Endret 30. oktober 2011 av MonThe
Ceci-Angel Skrevet 30. oktober 2011 #19 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg skal ha kort kjole.... Og vil gjerne ha høye enkle hvite sko, da kjolen har mange detaljer. Noen tips.... Finner det ikke... De fleste brudesko er behagelige, dessuten spiller det ingen rolle hvordan de ser ut da de ikke vises under en stor kjole....
charlott Skrevet 2. november 2011 #20 Skrevet 2. november 2011 Jeg skal ha kort kjole.... Og vil gjerne ha høye enkle hvite sko, da kjolen har mange detaljer. Noen tips.... Finner det ikke... De fleste brudesko er behagelige, dessuten spiller det ingen rolle hvordan de ser ut da de ikke vises under en stor kjole.... Kan du ikke bruke matte hvite, evt off-white pumps?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå