Gå til innhold

Vår Staude - Torsdag kveld fra Nydalen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen som vet om det var et ekte klipp det som ble vist på Torsdag kveld fra Nydalen i dag med Vår Staude...?

Hvis det er ekte (og ikke laget for show i samarbeid med Torsdag kveld fra Nydalen), må jeg si at uttalelsene fra Vår Staude ikke hører hjemme noen plass!! Å lange ut mot sine kollegaer på den måten, er helt utilgivelig og veldig dårlig gjort.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forundrer meg ikke igrunn. Hun kan være litt "bitchy" og næggete tidlig på morran.

• Liker 7
Skrevet

Hun har da alltid hatt ufine kommentarer både til medprogramledere og gjester i GMN...

• Liker 9
Skrevet

Synes det er helt fantastisk at det endelig ble satt lys på hvor frekk hun faktisk kan være.

Det er flere ganger at jeg har stusset litt på ting hun har sagt.

• Liker 9
Skrevet

Jeg liker ikke Vår Staude. Hun fremstår som ei bortskjemt og frekk kjerring. Hun passer slett ikke inn i morgentv-settingen i det hele tatt.

• Liker 6
Skrevet

Fikk litt hakeslepp når jeg så klippe på TKFN, og skjønte ikke at en programleder virkelig kan kommentere sånt. Hun burde ha fått sparken ;)

• Liker 3
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet (endret)

Hva var det hun sa da?

Endret av Sjokoladebolle
Skrevet

Kan noen si hva hun sa? Ser ikke på torsdag kveld..., og nå ble jeg nysgjerrig!

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Det var unødvendig av henne å komme med den kommentaren, og fysj så pinlig det ble i studio.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hun er direkte ufin og litt ufordragelig. Likte at TKFN laget en sketsj av dette :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg forstod ikke helt? :sjenert: Gjorde hun narr av at hun uttalte det "shysten" eller hva?

Skrevet

Kan noen fortelle meg hva hun sier? Jeg kan ikke spille av videoen

Skrevet

Har sett flere tråder her inne om henne og hennes uttalelser tidligere, kommer en del opp om man googler henne. For en merkelig greie, egentlig :P Og kult at noen endelig plukker det opp.

• Liker 3
Skrevet

Den dama asså....

:riste:

• Liker 1
Skrevet

Uff, stakkars hun værjenta som tydelig ble litt satt ut. Jeg må ærlig innrømme at hadde jeg vært henne så hadde jeg smellt tilbake med "du, er det mange som forteller deg at du i 9 av 10 uttalelser er ei jævla bitch?".

Er ikke første gang jeg hører og ser at Vår er ekkel mot folk og i sine kommentarer. Den sketsjen var ikke heeeelt bak mål.

• Liker 5
Skrevet

Herregud, hun snakket jo dialekt, gjorde hun ikke? Vår dreit på draget der.

Er det forresten noen som vet om flere videoer der man kan se Staude in action? Hadde vært gøy!

Skrevet

Hun har brukt betegnelser som "neger" og "hottentott" også, og måttet beklage seg flere ganger.

At hun oppfører seg sånn mot værdamen og gjester er ikke akkurat oppskriften på feelgoodTV som god morgen norge egentlig skal være...

Syntes rett og slett hun er ganske bitchy..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...