Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #1 Skrevet 16. mai 2002 Skal være forlover, og har ikke helt klart utdrikningslaget enda. Lurte på om noen har forslag til mat vi kan ha i kveldingen hvis vi er hjemme en plass. Gjerne noe vi kan lage sammen alle mann.
Frøya*0803 Skrevet 17. mai 2002 #2 Skrevet 17. mai 2002 Hva med reker? Ikke så originalt, kanskje, men både enkelt og veldig godt. Det er nok lurt å sjekke om noen er allergisk først.12
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2002 #3 Skrevet 17. mai 2002 Tako. La alle ta med hver sitt fat med noe godt. Såblir det enkelt.
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2002 #4 Skrevet 17. mai 2002 Vi spiste grillmat i mitt utdrikkningslag.Det var hjemmelaget potetsalat, salat, maiskolber, og marinerte koteletter....nam...
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2002 #5 Skrevet 17. mai 2002 Taco er også noe som er enkelt og greit. Og de fleste spiser jo det.
Lotte20 Skrevet 18. mai 2002 #6 Skrevet 18. mai 2002 Taco og liknende passe jo fint i en sånn anledning. Enkelt og noe de aller fleste liker. Ellers så har jeg et annet forslag; Fylte tortillas! Skikkelig snaddermat Skjær ei stooor tortillalefse i pizzastykker, og fyll dem med f.eks kylling, biffstrimler, kjøttdeig, paprika, løk, ost og det du måtte ønske. Steik disse i ovnen til de er varme, og server med forskjellige dip'er, tacosaus og guacamole...evt salat. Velbekomme...
Eivissa Skrevet 18. mai 2002 #7 Skrevet 18. mai 2002 Et vesentlig forslag før du bestemmer deg for maten: Undersøk hva han/hun du er forlover for liker av mat. Hør med hans/hennes andre halvdel. (Det er jo litt oppsiktsvekkende å høre med personen selv) Reker er godt, men det er kjedelig å skrelle og det blir mye søppel og slikt, taco er det ikke alle som liker. Grillmat er jo noe de fleste er med på. Hva med et tema kanskje? Barneselskap med pølser eller no. Lykke til i matvalget.12
Fakse Skrevet 18. mai 2002 #8 Skrevet 18. mai 2002 For en merkelig påstand at ikke alle liker taco??? Det finnes jo selvfølgelig ikke mat som ALLE liker, men mitt intrykk er da at taco er noe de fleste liker veldig godt. Nettopp fordi man kan fylle det med det man ønsker, og dermed slipper å spise ting man ikke liker. Til og med min veninne som er vegetarianer liker taco Ellers er jo fondue en koselig og sosial måte å lage mat på. Det er jo ofte en fordel med mat som alle kan være med på å lage, så slipper en eller to å stå på kjøkkenet mens de andre hygger seg.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå