fuerza Skrevet 27. oktober 2011 #1 Del Skrevet 27. oktober 2011 I mangel på andre steder å legge ut noe, legger jeg ut og planlegger min mathverdag her. Jeg har alltid slitt med undervekt, men nå begynner det å bli for ille og jeg må gjøre noen grep. Derfor denne "dagbok". Her vil ikke komme noen spennende oppdateringen, det er rett og slett planlegging, huskeliste og motivasjon for meg selv. I dag: En baguette 1 porsjon middag litt nøtter + litt yoghurt En proteinshake. I morgen: 1 liten porsjon havregrøt 1 Kvart baguette YT-drikk 1 Banan 1 porsjon middag Lurer på hvor lang tid det tar før jeg kan se fremgang på vektoppgang om jeg klarer å spise jevnt og trutt fremover. Ønsker veldig å legge på meg 10 kg. Og har som mål å legge på meg 6 kg frem til jul. Er så forbanna vanskelig, har slitt med vekta hele tiden, den går jo aldri opp! Håper jeg klarer å holde motivasjonen denne gang, slik at det går oppover og blir værende. 1 skive med syltetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 29. oktober 2011 I går var planen å sette igang med å spise mer jevnlig. Det gikk selvfølgelig skeis. Jobben ringte å vekket meg og ville ha meg på jobb fortest mulig, og når jeg er på jobb har jeg jo aldri tid å spise noe nesten.. Så kjente at kroppen var skrapet. Merker også at konsentrasjonsevnen er redusert. Merker jeg må konsentrer meg veldig for å være oppmerksom i trafikken. Litt havregrøt Noen tygger baguette med salami En porsjon pasta og kjøttdeig 2 øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Så langt i dag har jeg spist 1 liten porsjon restemiddag fra i går 1 skive med omelett 1 banan 1 proteinshake chips og snop 1 yoghurt Endret 30. oktober 2011 av fuerza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) 1 og 1/2 skive med egg chips og brus 1 proteinshake nøtter kotelett 1 banan Resten av dagen: 1 skive Endret 30. oktober 2011 av fuerza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå