Gjest Heloise Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har aldri bestilt derifra, og synes noe av infoen jeg har fått i eposten virker litt "merkelig". Ikke noe tracking-info har jeg fått heller Noen som har erfaringer herifra? Hvor mange virkedager tok det før dere fikk varen(e)? På forhånd takk for svar
pandabear Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Har ikke bestillt derfra, men følger med her.
Gjest Heloise Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg mente at jeg aldri har bestilt derifra før*, sitter og venter på julegaven til typen. Er godt mulig siden er OK men synes som sagt visse detaljer i eposten virket heller snodig..
pandabear Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg mente at jeg aldri har bestilt derifra før*, sitter og venter på julegaven til typen. Er godt mulig siden er OK men synes som sagt visse detaljer i eposten virket heller snodig.. Har du prøvd å sende de en epost tilbake? Vurdere selv å bestille fra siden, så håper de er seriøse!
Gjest Heloise Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Nei har ikke sendt epost enda, jeg smører meg med tålmodighetskrem litt til og ser om noe kommer i posten. Tror varene sendes fra utlandet så det kan jo ta litt tid. Var sikker betaling også (med engangskode etc.) så jeg krysser fingrene
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har bestilt derifra, husker ikke hvor lang tid det gikk (men iallefall under en uke tror jeg). Jeg var iallefall veldig fornøyd!
Gjest Heloise Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 *Dytter* Noen andre med erfaringer?
Hymy Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har ikke prøvd nettsiden, men vil bare tipse om en annen bra side: http://www.clockshop.no/ Jeg har handlet herfra, det er trygt, de er kjappe og kundeservicen er upåklagelig! Mange fine klokker der!!
Gjest Heloise Skrevet 28. oktober 2011 #9 Skrevet 28. oktober 2011 Men jeg venter på pakke fra Klokker.no så det er litt sent å kjøpe fra noen andre nå.... Men trenger en klokke selv, så takk for tipset!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå