Gå til innhold

Klokker.no

Fremhevede innlegg

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg har aldri bestilt derifra, og synes noe av infoen jeg har fått i eposten virker litt "merkelig". Ikke noe tracking-info har jeg fått heller :(

Noen som har erfaringer herifra? Hvor mange virkedager tok det før dere fikk varen(e)?

På forhånd takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke bestillt derfra, men følger med her.

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg mente at jeg aldri har bestilt derifra før*, sitter og venter på julegaven til typen. Er godt mulig siden er OK men synes som sagt visse detaljer i eposten virket heller snodig.. :lete:

Skrevet

Jeg mente at jeg aldri har bestilt derifra før*, sitter og venter på julegaven til typen. Er godt mulig siden er OK men synes som sagt visse detaljer i eposten virket heller snodig.. :lete:

Har du prøvd å sende de en epost tilbake?

Vurdere selv å bestille fra siden, så håper de er seriøse!

Gjest Heloise
Skrevet

Nei har ikke sendt epost enda, jeg smører meg med tålmodighetskrem litt til og ser om noe kommer i posten. Tror varene sendes fra utlandet så det kan jo ta litt tid. Var sikker betaling også (med engangskode etc.) så jeg krysser fingrene :)

Skrevet

Jeg har bestilt derifra, husker ikke hvor lang tid det gikk (men iallefall under en uke tror jeg). Jeg var iallefall veldig fornøyd! :)

Skrevet

Jeg har ikke prøvd nettsiden, men vil bare tipse om en annen bra side: http://www.clockshop.no/

Jeg har handlet herfra, det er trygt, de er kjappe og kundeservicen er upåklagelig! Mange fine klokker der!! :jepp:

Gjest Heloise
Skrevet

Men jeg venter på pakke fra Klokker.no så det er litt sent å kjøpe fra noen andre nå.... :sjenert:

Men trenger en klokke selv, så takk for tipset! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...