Gjest nuzlig Skrevet 8. desember 2003 #1 Skrevet 8. desember 2003 Alle føler man er plaget med lukt fra anus og daglig vask skulle man tro holdt. Men jeg er ikke så erfaren med gutter og føler at feks på kveldstid og jeg feks er naken og skal kose meg litt og sprer litt på bena, så kjenner jeg på en måte "anuslukt". Hva syns dere gutter om dette? og omvendt? Syns dette er litt flaut! Andre enn meg som har det slik?? jente 24
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 8. desember 2003 #2 Skrevet 8. desember 2003 Bruker du intimsåpe når du vasker deg?
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #3 Skrevet 8. desember 2003 barberer du deg? mye lukt sitter i hår... og er du sikker på at det ikke er ham det lukter av? det er ikke så vanlig med lukt derfra hvis man ikke legger nesa helt inntil det kan jo hende det lukter litt av underlivet ditt?
Gjest nuzlig Skrevet 8. desember 2003 #4 Skrevet 8. desember 2003 Bruker dr. greve og har ikke så mye hår der bak, men pleier å barbere det bort. Har ikke hemorider eller noe sånt. Det er ikke han det lukter av. men er det normalt at det lukter mer av gutter kanskje? Forresten, er det normalt at jenter har en del hår i anus? jeg barberer, men syns det også er flaut. takk for svar
Tusenfryd Skrevet 8. desember 2003 #5 Skrevet 8. desember 2003 Selv om man er renslig, og det tviler jeg ikke på at du er, så blir man jo svett mellom rumpeballene da. De er jo hos de fleste av oss klemt sammen hele dagen og det kan jo rett og slett være det du lukter. Klam hud.
Lenemor Skrevet 8. desember 2003 #6 Skrevet 8. desember 2003 Bruker Asan intimservietter hver kveld eller før sex.
Nøste Skrevet 9. desember 2003 #7 Skrevet 9. desember 2003 Det er vel normalt at en lukter litt . Men er dere nøye med å vaske dere så hjelper det , Jeg liker helst at begge er rene . Jeg har ikke merket så mye til lukten .
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #9 Skrevet 10. desember 2003 Du med intimserviettene: vasker du deg før HVER gang du har sex? Blir ikke spontaniteten litt borte da?
~sikka~ Skrevet 10. desember 2003 #10 Skrevet 10. desember 2003 Forresten, er det normalt at jenter har en del hår i anus? jeg barberer, men syns det også er flaut. takk for svar Ja det er like normalt som at gutter har det. Men det er vanlig å ha mindre enn guttene da
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #11 Skrevet 10. desember 2003 Alle underliv lukter, og det er meningen at de skal gjøre det. Vi har kjertler som skiller ut "sexlukter" som inneholder feromoner. Disse stoffene kan normalt ikke luktes, men gjør alstå at partneren tenner på deg. Mange synes det er problematisk med kroppslukt. Problemet er imidlertid ikke luktene i seg sjøl. Problemet er at vi moderne mennesker har blitt eksperter til å kamuflere alle disse naturlige/primitive "brunstsignalene" som faktisk er svært viktige for oss. Hår bidrar gjerne til å forsterke og/eller bevare luktene. Og hvor finner vi så disse viktige luktsignalene? Over hele kroppen, men først og fremst der vi er så ivrige etter å barbere oss: I underlivet og under armene...
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Synes det kan være både erotisk og opphissende med intimlukt fra min kjære. Tenner på lukt fra hele området. Rumpelukt kan være utrolig eggende..Hun er jo min elskede...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå