Avalon Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Lurer på om det er noen her som har gassovn. Vi vurderer å kjøpe oss det, men vil gjerne finne ut om det lønner seg. Om vi vil spare på det eller ikke. Så jeg lurer på hva har dere betalt for selve ovnen og hva betaler dere for gassen (evt hvor mange kg en ovn kan ha), og ikke minst hvor ofte må dere skifte gasstank? Lønner det seg for dere?
Gjest dunebuggy Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Du kan vel ha gassplate, men ovnen går vel på vanlig elektrisitet, og den drar endel strøm, men kasnkje ikek så enormt mye sammenlignet med vanlig elektriske plater. Det er induksjonsplate som sparer strøm og som er ganske populært nå.
Avalon Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2011 Du kan vel ha gassplate, men ovnen går vel på vanlig elektrisitet, og den drar endel strøm, men kasnkje ikek så enormt mye sammenlignet med vanlig elektriske plater. Det er induksjonsplate som sparer strøm og som er ganske populært nå. Jeg mener varmeovn ikke stekeovn.
camze Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har gassovn! :-) Men så får jeg gratis gass av pappa da han jobber med det. Så jeg betaler ingenting, så vet ikke hva det koster. Men en sånn tank holder lenge, og de varmer utrolig bra!
Avalon Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har gassovn! :-) Men så får jeg gratis gass av pappa da han jobber med det. Så jeg betaler ingenting, så vet ikke hva det koster. Men en sånn tank holder lenge, og de varmer utrolig bra! Vet du om de forskjellige ovnene tar begrenset med kg, altså hvor stor tank en kan ha? Hvor mange kg er din og hvor lenge holder den hvis du har den på hele dagen/kvelden når du er hjemme?
camze Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Vet ikke hvor mange kg den er, men det er en stor tank, ikke de små de har på bensinstasjoner nei.. Men jeg bor i en liten leilighet, så jeg har den på en halvtime så er det nok lissom, men så blir det litt kaldere iløpet av kvelden feks, så har jeg på den enda en halvtime.. Men den holder vel rundt 2 mnd tenker jeg
Avalon Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2011 Vet ikke hvor mange kg den er, men det er en stor tank, ikke de små de har på bensinstasjoner nei.. Men jeg bor i en liten leilighet, så jeg har den på en halvtime så er det nok lissom, men så blir det litt kaldere iløpet av kvelden feks, så har jeg på den enda en halvtime.. Men den holder vel rundt 2 mnd tenker jeg Takk for svar! Vi får se hva finner =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå