Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og forresten et spørsmål til dere som ikke er kristne, hører dere på kristne julesanger? som en stjerne synger i natt, glade jul osv? Det handler jo om jesus, gud og engler. Bare lurer altså :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hører generelt veldig lite på julesanger, og kun på de om det er noe i barnehagen når ungene skal synge

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

spurte du ikke om det samme i den andre tråden du startet?

Skrevet

Ikke egentlig, jeg setter det ikke på selv. Det går mest i "Let it snow" med Dean Martin.

Skrevet

Ja, mange av dem er veldig fine :)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Ikke egentlig, jeg setter det ikke på selv. Det går mest i "Let it snow" med Dean Martin.

Og "baby it`s cold outside" :rodmer:

• Liker 1
Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Ja, og jeg syns de er koselige:)

Skrevet

spurte du ikke om det samme i den andre tråden du startet?

er importnert du har virkelig god hukommelse..

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

er importnert du har virkelig god hukommelse..

Trenger vel ikke god hukommelse for å huske en to minutter gammel tråd vel :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Trenger vel ikke god hukommelse for å huske en to minutter gammel tråd vel :fnise:

var ironi :nisseblunk:

Skrevet

Og "baby it`s cold outside" :rodmer:

Takk for tips! Har ikke hørt den :)

Skrevet

Jeg syns det er rart at kristne feirer jul, når det egentlig er en hedensk skikk... Men joda, jeg hører på julesangene når de spilles på radioen, selv om jeg ikke er en religiøs person.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg syns det er rart at kristne feirer jul, når det egentlig er en hedensk skikk... Men joda, jeg hører på julesangene når de spilles på radioen, selv om jeg ikke er en religiøs person.

da er det rart at du feirer det også, fordi du er ikke hedensk, det er en egen religion som feira sola og månen, du driver vel ikke med sånt? du er vel ateist? så du bør heller ikke feire det.

Endret av Ronjja
Skrevet

da er det rart at du feirer det også, fordi du er ikke hedensk, det er en egen religion som feira solguden

Jeg feirer ikke jul :)

Skrevet (endret)

Jeg feirer ikke jul :)

syns synd på deg

og foresten har kristne er god grunn til å feire jesus fødsel, men de la den sikkert på samme dag som den hedenske feiringen fordi folk var vant til å feire den dagen og de ville ikke gjøre overgangen til ny religion så vanskelig. men enig at det egentlig er ubibelsk og jesus ble kanskje ikke født da, men det står ikke dato i bibelen så hvorfor kan man ikke bare velge en dag? sokm foreksempel den 24?

Endret av Ronjja
Skrevet

Hvorfor?

Fordi jeg ikke får julegaver, og ikke er med på at høytider og tradisjoner blir gjort om til pengegriskt tullball :tristbla:

Skrevet

Fordi jeg ikke får julegaver, og ikke er med på at høytider og tradisjoner blir gjort om til pengegriskt tullball :tristbla:

det er ikke julegavene jeg gleder meg til, men det som går på tv, julestemningen og være med familien men da jeg var 0-13 var det viktigst nå bryr jeg meg ikke lenger ønsker meg ikke no heller

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Åh neinei, jeg spurte ikke deg, deg skjønner jeg:)

Jeg spurte hvorfor vedkommende syntes synd på deg fordi du ikke feiret jul!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...