Lilandry Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Halloween er her straks og jeg lurer på hva en fester rhinestones med? Prøvde med vippelim, men det funket utrolig dårlig. Ble bare masse gris...! Kan jeg bruke lim som er beregnet for løsnegler?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 (endret) I ansiktet?`NEI du må ikke finne på å bruke neglelim!! Jeg pleier å feste de med vippelim det fungerer helt fint på meg, men det kan hende du må fjerne sminken med en qtips akkurat der du fester steinen. Men ikke ikke bruk neglelim! Lagt til: Det finnes lim beregnet på ansikt, hvis det ikke er i kveld du skal pynte deg. Endret 27. oktober 2011 av uAnonymBruker
Lilandry Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2011 Var skeptisk til neglelim, så det var nok en dum tanke! Ok, da tror jeg det bare er øving som må til...
Gjest uAnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Var skeptisk til neglelim, så det var nok en dum tanke! Ok, da tror jeg det bare er øving som må til... Jeg gjorde det en gang, fy flate det var et mareritt å få de av. Var som å fjerne tungen når den er fryst fast i metall
pandabear Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har brukt vippelim de gangene jeg har gjort det. Funker fjell
BeautyFuzz Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Bruker Duo Adhesive ( løsvippelim).. Men klem ut en liten dott med lim og vent 1 minutt til limen er blitt litt klissete og seig. Da er det enklere å feste fordi rhinestonen vil ikke flytte seg rundtom
Chocoholic Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 Halloween er her straks og jeg lurer på hva en fester rhinestones med? Prøvde med vippelim, men det funket utrolig dårlig. Ble bare masse gris...! Kan jeg bruke lim som er beregnet for løsnegler? ikke bruk neglelim!!! Hvilken lim brukte du? duo lash adhesive er fantastisk å bruke, også i ansiktet. Det er også vannfast så tåler en tur på byen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå