MagicaFraFyll Skrevet 4. november 2011 #41 Skrevet 4. november 2011 Hva det betyr har jeg ikke spekulert i, men en tommel som sirkulerer litt rundt åpningen betyr ofte heftigere orgasmer. :gjeiper:
Rayanne Skrevet 4. november 2011 #42 Skrevet 4. november 2011 Er vel ikke så mystisk, en kombinasjon av at han liker det, og håper at hun gjør det også, som alt annet man finner på senga.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. november 2011 #43 Skrevet 6. november 2011 når ein kjem snørpar alle musklane seg saman, inkludert lukkemuskelen... derfor er det godt å ha noko oppi der....
Yme Skrevet 6. november 2011 #44 Skrevet 6. november 2011 når ein kjem snørpar alle musklane seg saman, inkludert lukkemuskelen... derfor er det godt å ha noko oppi der.... Hæ? Jeg skjønner ikke logikken der... Burde det ikke egentlig være vondt om man spærrer muskelen fra å gjøre det den vil?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. november 2011 #45 Skrevet 6. november 2011 Hæ? Jeg skjønner ikke logikken der... Burde det ikke egentlig være vondt om man spærrer muskelen fra å gjøre det den vil? ein sperrar jo ikkje. ein orgasme er jo muskelsamantrekking. lukkemuskelen trekkjer seg saman på same måte som alle dei andre musklane. ein sperrar jo ikkje då...uansett så er det godt med noko oppi der når eg kjem. kva det er for andre veit eg ikkje...
Gjest Wanted Skrevet 6. november 2011 #46 Skrevet 6. november 2011 ein sperrar jo ikkje. ein orgasme er jo muskelsamantrekking. lukkemuskelen trekkjer seg saman på same måte som alle dei andre musklane. ein sperrar jo ikkje då...uansett så er det godt med noko oppi der når eg kjem. kva det er for andre veit eg ikkje... Enig! Er fantastisk deilig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå