Gå til innhold

Finger i rumpa

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 29 år som lurer på hva det egentlig betyr når en mann... Ja, dere gjetter det vel av overskriften: Stikker en finger i rumpa på dama under sex (det har skjedd flere ganger med meg, med ulike menn) Betyr det:

a) At han vil at jeg skal gjøre det samme med ham?

b) Er det et hint om analsex?

c) Det betyr ingenting overhodet... Annet enn at han antar at jeg liker det

Håper på noen seriøse svar fra dere menn :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

C

Skrevet

D: Han blir tent av å putte ting i rumpa di.

• Liker 9
Gjest Raindrops
Skrevet

De jeg har hatt sex med som liker å holde på der ned, sier at det først og fremst er tabuen som tiltrekker dem, og det faktum at de får lov til å gjøre det tross for at det er litt forbudt.

Det er vel ikke nødvendigvis et hint om analsex, men han takker sikkert ikke nei, siden han ikke har noe imot å stikke fingeren inn :gjeiper: Jeg ville iallefall ikke gått ut ifra at han ønsker det samme tilbake, selv om det er en del menn som liker dette også. Jeg har inntrykk av at det er et veldig markant skille mellom de som er åpen for en finger eller to, og de som blir heller nervøse av tanken på det.

• Liker 2
Skrevet

C

det gjorde kjæresten min i begynnelsen, jeg aldri hadde hatt analsex før så han ville finne ut om jeg likte det for vis ikke jeg hadde likt det reknet han med at jeg hadde sakt ifra, så etter 4 ganger vi hadde sex og han putta 2 fingrer i rompa mi hadde vi analsex.

Skrevet

Er det ubehagelig for damene da når dette skjer i kampens hete? Noen ganger betyr det rett og slett ingenting, andre ganger er det for å teste hvor langt man kan gå før fingre blir klappa vekk.

Skrevet

Og noen gjør det bare fordi det går an. Hei, et hull! Må stikke noe opp der! Omtrent som når småbarn stapper steiner opp i nesa.

• Liker 23
Gjest Raindrops
Skrevet

Og noen gjør det bare fordi det går an. Hei, et hull! Må stikke noe opp der! Omtrent som når småbarn stapper steiner opp i nesa.

Haha, fantastisk beskrivelse :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på det samme. Han jeg dater nå har gjort det samme. Jeg har prøvd analsex før, og det er ikke noe for meg, syns det rett og slett gjorde vondt. En finger i rumpa gir meg heller ingenting, og jeg syns det er ganske ubehagelig til tider. Han har visst prøvd analsex før han også, og tror ikke han har noe imot å prøve det igjen såvidt jeg tolket han.

En gang tror jeg han faktisk prøvde å hinte for å få meg til å stikke en finger oppi rumpa hans også, men jeg klarer bare ikke gjøre det! Jeg er ikke så fan av det området under sex, verken når det gjelder meg eller andre..

Gjest Katten.
Skrevet

Det er masser av jenter som liker det, da åpningen og selve muskelringen er utrolig følsom - latterlig mye nerver der.

Mange visste ikke at de likte det før man stakk en finger opp der.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er masser av jenter som liker det, da åpningen og selve muskelringen er utrolig følsom - latterlig mye nerver der.

Nervene i den veggen som sitter mellom fitta og rumpa er også veldig følsomme, og på mange damer er de mer følsomme på rumpesiden. Pleier å være stor suksess å ha en finger i hvert hull, og gni dem mot hverandre... Man kan se for seg at man gjør det på samme måte som man ville rulla en ert mellom tommelen og pekefingeren.

Endret av Yme
Gjest Raindrops
Skrevet

Nervene i den veggen som sitter mellom fitta og rumpa er også veldig følsomme, og på mange damer er de mer følsomme på rumpesiden. Pleier å være stor suksess å ha en finger i hvert hull, og gni dem mot hverandre... Man kan se for seg at man gjør det på samme måte som man ville rulla en ert mellom tommelen og pekefingeren.

Huh, det hørtes interessant ut. Dette skal jeg opplyse mannfolket om. *notere*

Skrevet

Huh, det hørtes interessant ut. Dette skal jeg opplyse mannfolket om. *notere*

Jeg veit ikke hvor erfaren du er med å ha ting i rumpa, men noen jenter får lett vondt i ringmuskelen (fingeren går i sirkler, og ikke bare inn og ut, om du skjønner), så du kan jo eventuelt passe på at han er litt mer forsiktig med fingeren som skal i rumpa... Men dette finner du ut av mye bedre enn meg hehe

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Yes, det er dette som blir stimulert (i hovedsak) ude analsex.

Det er rett og slett et punkt i vagina , som blir stimulert.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg veit ikke hvor erfaren du er med å ha ting i rumpa, men noen jenter får lett vondt i ringmuskelen (fingeren går i sirkler, og ikke bare inn og ut, om du skjønner), så du kan jo eventuelt passe på at han er litt mer forsiktig med fingeren som skal i rumpa... Men dette finner du ut av mye bedre enn meg hehe

Tror ikke det kommer til å bli et problem for å si det slik :gjeiper:

Skrevet

Yes, det er dette som blir stimulert (i hovedsak) ude analsex.

Det er rett og slett et punkt i vagina , som blir stimulert.

På en måte... Det er ikke sånn hos alle jenter, og noen liker analsex av helt andre grunner enn de følelsene der.

I riktig stilling kan man jo ha analsex sånn at man fortsatt treffer gpunktet også... Er mange forskjellige måter å gjøre ting på, veit du.

Tror ikke det kommer til å bli et problem for å si det slik :gjeiper:

Jo, du er jomfru i rumpa. Detta veit jeg!!

Gjest Raindrops
Skrevet

Jo, du er jomfru i rumpa. Detta veit jeg!!

Pff, du som er rumpejomfru her! :snurt:

Herregud så fnisete jeg blir av et par glass vin, rumpejomfru ble plutselig kjempemorsomt :ler:

• Liker 4
Skrevet

Pff, du som er rumpejomfru her! :snurt:

Herregud så fnisete jeg blir av et par glass vin, rumpejomfru ble plutselig kjempemorsomt :ler:

Du trenger ikke fortelle det til alle da... :sjenert:

Gjest Raindrops
Skrevet

Beklager, det er uansett dårlig av meg å gjøre narr, rumpedommen er en gave man ikke kan gi til hvem som helst, stå på krava! :fnise:

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Du er ikke den eneste... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...