Gjest Trolletrine Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Fikk det plutselig for meg at jeg skulle ta en graviditetstest,selv om jeg ikke har IKM før ca den 29.11. Og prøven var POSITIV!!!! Jeg kan bare ikke fatte at det er sant, og virrer bare omkring her mens jeg ser på testen om og om igjen. Teststreken er NESTEN like mørk som kontrollstreken, men utifra hva jeg har skjønt,så er en strek en strek? Og denne streken var tydelig! Tok en test fra Billigtester.no - er de pålitelig?? Sukk...atter en gang skriver jeg et innlegg her inne hvor det ikke finnes mål og mening,men nå er jeg så GLAD, samtidig som det er for utrolig til å være sant! Fatter det ikke hvis dette stemmer!!!
Gjest Trolletrine Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Tusen takk for koselige svar Jeg er så ubeskrivelig glad, men samtidig er jeg virkelig redd for at det er feilaktig resultat. Det føles som jeg skal få mensen hvert øyeblikk, og igjen...jeg FATTER ikke at jeg faktisk er gravid! Skal ta en ny test på mandag har jeg tenkt,men det er vel ikke mulig at en prøve som er positiv plutselig kan bli negativ? Som sagt:denne tilsynelatende graviditeten er vanskelig å våge å tro på,og merker det har satt igang MANGE ulike følelser
LindaM Skrevet 28. oktober 2011 #9 Skrevet 28. oktober 2011 Kjøp en digital! Gikk ikke opp for meg før jeg så det stod "gravid" i displayet! Enda jeg tok 4 andre tester først! He he En positiv graviditetstest når man virkelig ønsker, er en helt ubeskrivelig lykke!!
Skogstrollet Skrevet 28. oktober 2011 #10 Skrevet 28. oktober 2011 Sier meg enig med LindaM her, digitaltest så du får overbevist deg selv, men gratulerer så mye! (Jeg hadde og en følelse av at jeg skulle få mensen hvert øyeblikk rundt den tida jeg testet positivt) Nyt tiden som kommer og ta vare på deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå