Gjest Lille-pus Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Nå spør jeg pent om hjelp På ett av mine bad har et par fliser sprukket. Fix'en er enkel, flisene må byttes. Flislegger har jeg "på hånden", men jeg har så langt ikke klart å finne hverken navn eller leverandør av flisene Jeg vil tro flisene ble kjøpt inn samme år som de ble lagt; 2007-2008. Størrelse: jeg har målt dem til 32,7 x 32,7 (en litt ukurant størrelse). Farve: antrasittgrå (?) med litt hvitt. Mønsteret er likt på alle flisene. Noen som vet hva de heter, hvem som prodserer (produserte) dem, og hvem som forhandler/forhandlet dem ? Å ja, jeg har googlet, jeg har satt halve prosjektavdelingene hos de fleste leverandører til proff. markedet lokalt i sving med å sjekke sine leveranser...... Ingen effekt så langt.....
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Du har ikke mulighet til å kontakte tidligere eier av boligen/de som pusset opp badet? Har du sjekket med de store kjedene? (Megaflis, Flisekompaniet ev. andre i nærheten av der du bor?) Hmm...
Gjest Lille-pus Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Du har ikke mulighet til å kontakte tidligere eier av boligen/de som pusset opp badet? Ingen har pusset opp i tiden mellom ferdigstilling fra utbyggers side og frem til jeg overtok og flyttet inn. (I mellomtiden har det selskapet som var utbygger vært en tur i Skifteretten. Ut derifra kom de ikke "med livet i behold"....) Har du sjekket med de store kjedene? (Megaflis, Flisekompaniet ev. andre i nærheten av der du bor?) Godt forslag, og det var der jeg startet. Se siste avsnitt i åpningsinnlegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå