Gå til innhold

Flise-mysteriet

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet

Nå spør jeg pent om hjelp :tristbla:

På ett av mine bad har et par fliser sprukket.

Fix'en er enkel, flisene må byttes.

Flislegger har jeg "på hånden", men jeg har så langt ikke klart å finne hverken navn eller leverandør av flisene :sukk:

Jeg vil tro flisene ble kjøpt inn samme år som de ble lagt; 2007-2008.

Størrelse: jeg har målt dem til 32,7 x 32,7 (en litt ukurant størrelse).

Farve: antrasittgrå (?) med litt hvitt.

Mønsteret er likt på alle flisene.

Noen som vet hva de heter, hvem som prodserer (produserte) dem, og hvem som forhandler/forhandlet dem ?

Å ja, jeg har googlet, jeg har satt halve prosjektavdelingene hos de fleste leverandører til proff. markedet lokalt i sving med å sjekke sine leveranser...... Ingen effekt så langt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke mulighet til å kontakte tidligere eier av boligen/de som pusset opp badet?

Har du sjekket med de store kjedene? (Megaflis, Flisekompaniet ev. andre i nærheten av der du bor?)

Hmm...

Gjest Lille-pus
Skrevet

Du har ikke mulighet til å kontakte tidligere eier av boligen/de som pusset opp badet?

Ingen har pusset opp i tiden mellom ferdigstilling fra utbyggers side og frem til jeg overtok og flyttet inn.

(I mellomtiden har det selskapet som var utbygger vært en tur i Skifteretten. Ut derifra kom de ikke "med livet i behold"....)

Har du sjekket med de store kjedene? (Megaflis, Flisekompaniet ev. andre i nærheten av der du bor?)

Godt forslag, og det var der jeg startet.

Se siste avsnitt i åpningsinnlegget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...