Gå til innhold

Hva synes dere om denne kroppen ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere om denne kroppen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oddly attracting.

• Liker 1
Skrevet

Helt grei fra midjen og opp. Resten var vel ikke helt etter min smak.

• Liker 4
Skrevet

Søt jente. Ser ut som brystene er av fin størrelse. Vanskelig å si om de henger eller ikke, da må klærne av først. Midjen er grei. Derfra og ned er ikke bra. ALT for mye.

Skrevet

Wtf?

Det så fryktelig rart ut.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Woaw. Det var... formete!

Not my cup of tea.

• Liker 1
Skrevet

VELDIG merkelig :s

Ikke fint :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg leste en artikkel en gang, som handla om når folk blir overvektige med sånn fasong som det der.

Det kom visstnok av et type estoff de putter i mye mat... Husker ikke noe mer enn det, og det er ikke veldig relevant heller.

Det ser litt rart ut, men jeg tror jeg kunne syntes det var sexy, om det var en dame jeg var interessert i.

• Liker 2
Skrevet

Hjelp....

Men altså.. Så lenge låra og rumpa er fast og ikke full av cellulitter...

• Liker 1
Skrevet

Jeg så en jente med nesten identisk kropp på gata en gang, det var et sånt WTF-moment.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Noe av det rareste/styggeste jeg har sett, men så er dette bare min mening.

• Liker 1
Skrevet

Merkelig..

Skrevet

Veldig fin fra midjen og opp, men de hoftene var veldig overdimensjonert i forhold til resten. Ser nesten ut som fake. Nesten som om hun er polstra rundt hoftene.

• Liker 4
Gjest Cosette
Skrevet

Whoa, det så helt speisa ut :eeeh: Ikke stygg, bare meget spesiell - jeg er sikker på at hun kunne ha tjent gode penger som en slags erotisk nisjemodell.

• Liker 4
Skrevet

Helt greit fra midjen og opp ja, men nedover ble det bare fryktelig rart :fnise:

Skrevet

Whoa, det så helt speisa ut :eeeh: Ikke stygg, bare meget spesiell - jeg er sikker på at hun kunne ha tjent gode penger som en slags erotisk nisjemodell.

Hah! Ja, det tror jeg også, for sånne booty-lovers hehe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...