Gå til innhold

Hvor mye sitter du igjen med etter alle utgifter er betalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7-8.000 kroner i måneden.

Men "alle utgifter" mener jeg da alt jeg i løpet av en måned bruker penger på. Boliglån, fellesutgifter, strøm, telefon, bredbånd, mat, drikke, transport, fritidsaktivitete, klær, osv.

Disse tusenlappene går inn på sparekonto, så løser jeg inn deler av boliglånet etterhvert som det blir en god rund sum (75-100.000).

Skrevet

2-4tusen. Er lærling.

Skrevet

2-4 tusen, som deles mellom meg og min samboer. Vi er studenter.

Skrevet

Er en familie på 4. Når alle regninger er betalt og mat/drikke kjøpt inn for måneden sitter vi igjen med ca 10 000. Av dette sparer vi 2000, resten går til fritidsaktiviteter og uforutsette ting.

Sliter med at den ene av oss har ekstremt med gjeld fra tidligere som har blitt refinansiert. Når dette er betalt neste år, så vil vi sitte igjen med ca 29 000 etter alle utgifter. Åh som jeg gleder meg :D

Skrevet

Ca 5000 kr. Det meste går til sparing og litt til forbruk.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

hvis jeg regner med mat som fast utgift så sitter jeg igjen med ca 300 når alt er betalt, det havner på sparekontoen til førerkort. I dette tempoet har jeg lappen som 40åring og bil når jeg er 120 :fnise:

• Liker 3
Skrevet

hvis jeg regner med mat som fast utgift så sitter jeg igjen med ca 300 når alt er betalt, det havner på sparekontoen til førerkort. I dette tempoet har jeg lappen som 40åring og bil når jeg er 120 :fnise:

300 kr spart er bedre enn ingenting!

• Liker 2
Skrevet

Jeg er student. Etter alt jeg MÅ betale (husleie, strøm, mat&drikke, transport) har jeg igjen ca. 2000 kr (som da går til festing, klær, sminke, og forhåpentligvis bittelitt sparing).

Skrevet

Jeg går i minus

-Er bare 18 år

-Går på en sjukt dyr privatskole som stipendet ikke dekker hundre prosent

-Har ikke fast jobb (Er barnevakt for broren min i helger), sluttet i jobb dette skoleåret for å gi all energi til skolen, i og med at jeg går påbygg og i tillegg sitter i russestyret. (Russen gjør litt mer på denne skolen enn andre steder, går på en spesiell skole..)

-Har bil som bruker det lille jeg har av inntekt

Men jeg overlever og har det fint! Selv om jeg ikke kan kjøpe klær så ofte.

Skrevet

En student og en i jobb med 3barn. Sitter igjen med 0,-. Ikke eier vi heller, bare leier boig.

Lever nøkternt fordi vi må, men det er knapt med penger den siste uken hver mnd.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

300 kr spart er bedre enn ingenting!

Helt klart, og så får man jo skattepenger og bursdagspenger og sånne ting, så på slutten av året så har man jo fått spart opp en del :)

• Liker 1
Skrevet

Sitter igjen med mellom 1000-2000 kr. Noen ganger er vi heldige og sitter igjen med nesten 3000. Fast sparing i mnd er 1500-2000 kr, lønna vår varierer så veldig.

Men snart blir det mer penger på oss, så da får vi spart mer! Leier leilighet. Vi er 19 og 21 år gamle. Bare han jobber, jeg studerer.

Skrevet

Egentlig null kroner, men holder igjen 2000 kr så jeg har til mat og litt ekstra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...