AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 HDMI-kabel fra pc til tv, pc-skjermen har dukket opp på tv'en. MEN JEG MANGLER LYD når jeg setter på filmen! Ikke noe som står på mute eller noen ting. Hva gjør jeg?
Athene Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Kontrollpanel (systemvalg hvis Mac) - lyd - velg riktig lydkilde. Sannsynligvis står lydinnstillingene på at du har hodetelefoner.
Athene Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Hmm. Virker det med annen lyd, for eksempel om du forsøker å spille musikk? Kommer musikken rett ut av høyttalerne på PCen? Er ingen ekspert, var kun borte i det samme problemet selv en gang. Undersøk først hvor feilen er, med PCen eller TVen. Har du en Audiokabel du kan forsøke? Får du lyd fra denne når du setter TV til component og ikke HDMI? HDMI skal også overføre lyd, om det ikke virker er feilen normalt slik jeg beskriver over (dersom det kommer lyd ut av høyttalerne på PC.)
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Nå har jeg fått lyd på tv'en, men bildet som vises er kun bakgrunnsbildet på pc'en >_< Er det mulig!! Styrer inne på skjermoppløsning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå