pandabear Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Noen som har erfaring med hårproduktene til Matrix? Ser at de har fine pakketilbud på feelunigue, med shampe, balsam og varmebeskytter. Tenkte at det kunne være en fin julegave.
BeautyFuzz Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Min kjære bruker Matrix Biolage Cooling mint for sensitiv hodebunn og han sverger til den..
pandabear Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2011 Ok. Så det er ålreite produkter? Vil jo gi noe som er ordentlig når jeg først gir, ikke bare fordi det er billig.
Chocoholic Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Noen som har erfaring med hårproduktene til Matrix? Ser at de har fine pakketilbud på feelunigue, med shampe, balsam og varmebeskytter. Tenkte at det kunne være en fin julegave. Jeg har prøvd to ting derfra, veldig fornøyd med det ene og ikke fullt så fornøyd med produkt nummer to Den første er ei fuktighetsgivende hårmaske i solserien og skal brukes etter at man har vært utsatt for solstråler. Den gir maaaaasse fukt og er helt fantastisk og gjør håret silkemykt. Det andre produktet er i volumserien og er en amplifying-ting som trinn 3. Den gir volum, men håret blir veldig klissete av den og jeg må alltid vaske håret dagen etter. Derimot er den genial å bruke hvis man skal sette håret opp fordi det gir håret ekstra struktur og hold.
firestarter Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har bare prøvd denne kuren fra Matrix, men jeg likte den veldig godt. Den ga mye fukt, og håret mitt ble skikkelig mykt og blankt.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 jeg har prøvd shampo og balsam i volum serien, er veldig fornøyd med dem
pandabear Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2011 Takk for svar alle sammen Da satser jeg på at jeg kan gi bort noen sånne sett i gave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå