Gjest Dolphina Skrevet 8. desember 2003 #1 Del Skrevet 8. desember 2003 Hva er forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. desember 2003 #2 Del Skrevet 8. desember 2003 Trodde ormkuren også gjaldt for mark :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 8. desember 2003 #3 Del Skrevet 8. desember 2003 Det er det samme, trodde jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Frk Amalie~ Skrevet 8. desember 2003 #4 Del Skrevet 8. desember 2003 orm=mark... så det er det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. desember 2003 #5 Del Skrevet 8. desember 2003 Det er det samme, men det er forskjell på kurene. Spør på apoteket eller hos dyrlegen hvilken kur som tar hva og hvilken som tar flest ormer. Hunden vår kaster opp av enkelte kurer, men vi har hatt stort hell med den kur som skal tas over flere dager (tabletter). Husker ikke hva den heter, men det er i alle fall piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Frk Amalie~ Skrevet 8. desember 2003 #6 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg bruker Panacur vet. Den tar alle typer orm og har fungert bra for kattene mine. Det er tabeletter, men de kan løses opp i vann og gies i maten eller rett i munnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå