Gå til innhold

Bher for små pupper

Anbefalte innlegg

Gjest jente21
Skrevet

Jeg er ganske så flatbrystet, bh størrelse er 75AA, og er ganske så lei av å måtte nøye meg med å kun ha 2 forskjellige bher som faktisk passer og ser okey nok ut. Er det noen som har peiling på hvor jeg kan finne bher i denne størrelsen? og ikke sånne barnslige med snoopy eller ole brumm på :P

Har vært igjennom titalls butikker i Oslo sentrum, og ikke funnet en eneste bh, og begynner å bli temmelig frustrert :P

Setter stor pris på alt av tips, enten det er nettbutikker, eller butikker i Oslo som selger bher til oss som moder natur har vært litt mindre gavmild med:)

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest anonym
Skrevet

Jeg er ganske så flatbrystet, bh størrelse er 75AA, og er ganske så lei av å måtte nøye meg med å kun ha 2 forskjellige bher som faktisk passer og ser okey nok ut. Er det noen som har peiling på hvor jeg kan finne bher i denne størrelsen? og ikke sånne barnslige med snoopy eller ole brumm på :P

Har vært igjennom titalls butikker i Oslo sentrum, og ikke funnet en eneste bh, og begynner å bli temmelig frustrert :P

Setter stor pris på alt av tips, enten det er nettbutikker, eller butikker i Oslo som selger bher til oss som moder natur har vært litt mindre gavmild med:)

hei, på cubus har de små bh-er i størrelse, de har beggynt å få in bher i størrelse 65a og de har 65a- 70a og 75a osv. på lindex har de også små bher i alle farger monstre, ensfargede og former. jeg bruker selv 70a samme str som datter på13 så det er litt rart å ha samme str som henne, men på lindex og cubus pleier jeg å kjøpe bh er i svart hvit m pushupp og uten:)

Skrevet

Min første tanke er at ordentlige undertøysbutikker burde kunne hjelpe deg. De kan også måle deg hvis du ikke har gjort det selv - hvis du ikke er helt sikker på om du har riktig størrelse. Det er en Triumph i nedre slottsgate og en Det Lille Under på Paleet øverst på Karl Johan, sånn off the top of my head.

Min andre tanke - gitt at du er sikker på at 75AA er riktig størrelse - er at 75AA skal ha samme koppstørrelse som 70A. Hvis 70 definitivt er for trangt og du vil ha billigere ting enn det du får på undertøysbutikker kunne du jo kjøpt en sånn utvider-ting (sånn:

http://www.lindex.com/no/undertoey/annet/tilbehoer/6649971/BH-forlenger/?styleId=18204797 )

- og brukt 70A. Der er utvalget stort i alle kjedebutikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...