Gå til innhold

Kuleste/ teiteste brukernavn?

Fremhevede innlegg

Gjest Madelene1
Skrevet

Uanonymbruker er det beste navnet på kg! :P

Anonymbruker er det navnet som er mindre bra..

:)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Dunderungen
Skrevet

Syns mitt eget bruker navn suger. Det første jeg kom på i farta(spørr meg ikke hvorfor...) :fnise:

Skrevet

Jeg syns HunterLady hadde det kuleste navnet her inne da hun var her. Spesielt kombinert med det bildet hun hadde først(?), det sorthvitt-bildet av en jente som satt toppløs i en bil eller noe. Men saken gjelder altså kun nicket, ikke personen bak.. :sjenert:

Alle de som nevner Kosemose osv, skjønner jeg ikke hvorfor. Men jeg har ingenting imot de :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker kreative navn slik at det blir vanskelig å forveksle brukere, har for eksempel sansen for Kamikatze. Liker også bruken av hverdagslige ord som Ms Raggsokk og Bolledeig. Videre liker jeg Spinell, som er navnet på en type edelsteiner, og navnet på nesesprayen otrivin synes jeg også er et ganske kreativt valg.

Liker ikke navn med årstall eller alder. Aller verst er alder siden den kan ha endret seg med flere år siden brukeren registrerte seg.

Jeg irriterer meg også over veldig like navn, og det tok litt tid før jeg så forskjell på Gjesten og "gjest" som begge er aktive for tida. En periode var også både Cupcake, Cupcakes og <CupCake> aktive i forumet.

Ellers er jeg litt forvirret over navnet Imli. Selv forbinder jeg det bare med Gimli fra Ringenes herre...

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg liker ikke brukernavn som jeg ikke forstår hva betyr, slik som Imli, perelandra, Kamikatze,

Skrevet

Haha, mitt har ingenting med Ringenes herre og gjere ;) Initialene mine :fnise:

Skrevet

Jeg liker brukernavn som er litt fantasifulle og tøffe. De må gjerne være enten søte eller fine. De jeg kommer på er:

- Antlers

- Applecore

- imli

- Xaphan

- Cuntzilla

- Tabris

- finkel

- Ekerilar

Er mange andre brukernavn som jeg legger positivt merke til, men klarer selvfølgelig ikke å huske dem når jeg "må".

Kommer heller ikke på noen navn som jeg synes utmerker seg negativt.

Skrevet

Ellers er jeg litt forvirret over navnet Imli. Selv forbinder jeg det bare med Gimli fra Ringenes herre...

Den assosiasjonen har jeg også hatt, :ler:

...og der kom forklaringen.

:tommelsmil:

Skrevet

Takk for oppklaringen!

... morsomt at flere har tenkt det samme :fnise:

Skrevet

Bortsett fra det har jeg sans for Pingting (ser for meg sprettende tennisball...)

:fnise:

Altså, gi meg en kanne kaffe og noe jeg blir engasjer over, så er jeg ikke så langt unna, tror jeg. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker/blir fascinert/opphengt i nick som Perelandra, jeg synes det klinger så yndig og rent, passer veldig godt til bildet. Videre har vi Cuntzilla, Mr.Omg, Yvonne, Antlers, Yme, .. Og mange flere, som jeg har lagt merke til der og da, men ikke husker i farten.

Skrevet

Jeg er jo helt fersk her men har lagt merke til: Teryaki, Anti Jante-June, MsFoster, Sjampis, Yme og Otrivin som klinger godt i mine ører og Lulle, Flickan og Hikken som ikke klinger like godt.

Skrevet

Takk til dere som nevnte meg :nigo:

Skrevet

Silvermist, Raindrops og Yme er mine favoritter, de gir meg gode assosiasjoner.

Er noen nick jeg synes blir litt teite, men synes det blir teit av meg å henge dem ut :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er fortsatt jævlig sur pga at jeg blir dissa pga brukernavnet. Fuck you all. jeg er den eneste med fint brukernavn. alle de andre navnene er rare og stygge.

Du må tåle å bli dissa, det er jo uoppfinnsomt som lite annet å slenge på tall... :lur:

Særlig et tall som ikke umiddelbart slår meg som fødselsåret ditt...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fortsatt jævlig sur pga at jeg blir dissa pga brukernavnet. Fuck you all. jeg er den eneste med fint brukernavn. alle de andre navnene er rare og stygge.

Hæhæhæhæhhæhæhæ...... Er du seriøs?

• Liker 8
Skrevet

Du må tåle å bli dissa, det er jo uoppfinnsomt som lite annet å slenge på tall... :lur:

Særlig et tall som ikke umiddelbart slår meg som fødselsåret ditt...

Det var nok alderen hennes på det tidspunktet.

• Liker 1
Skrevet

AnneBonny må være det teiteste :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...