pøbelsara Skrevet 9. november 2011 #41 Skrevet 9. november 2011 (endret) pøbelsara er et av de fineste. Takk! Endret 9. november 2011 av pøbelsara
Gjest Silvermist Skrevet 9. november 2011 #42 Skrevet 9. november 2011 Jeg synes Roo har det søteste brukernavnet. Blir så glad når jeg ser det sammen med avataren
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #43 Skrevet 9. november 2011 Noen av oss må ha tall på slutten av brukernavn pga at det du ville ha var i bruk allerede... Tror ikke jeg ville valgt et nick andre hadde og slengt på et tall på slutten. Ser ikke for meg at jeg skulle kalt meg womenwomen2 (evt womenwomenwomen?) eller kosemose1. Men enda en god grunn til å poste som anonym 5
Mynona Skrevet 9. november 2011 #44 Skrevet 9. november 2011 (endret) Tror ikke jeg ville valgt et nick andre hadde og slengt på et tall på slutten. Ser ikke for meg at jeg skulle kalt meg womenwomen2 (evt womenwomenwomen?) eller kosemose1. Men enda en god grunn til å poste som anonym Jeg har brukt Mynona i en årrekke på forskjellige steder på nett, når det var tatt her, slang jeg på årstallet for jeg ville fortsette å bruke dette. Det er ingen aktive som heter Mynona uten årstall her, så det blir jo ikke forvirring. Synes forøvrig ditt brukernavn er ganske kjedelig. Liker best Kråkesaks, Bolledeig.... ehh.. kom plutselig ikke på noen fler jeg... Kommer tilbake med mer etterhvert. Edit: Ms. Raggsokk og Huleboer (eller er det hulaboer) liker jeg også. Endret 9. november 2011 av Mynona-83
Gjest Koseklumpen Skrevet 9. november 2011 #45 Skrevet 9. november 2011 Hikken har også søtt brukernavn, kanskje mest fordi jeg elsker filmen Dragetreneren
Gjest Hikken Skrevet 9. november 2011 #46 Skrevet 9. november 2011 Hikken har også søtt brukernavn, kanskje mest fordi jeg elsker filmen Dragetreneren Hællemåne! En annen dragetrenerfan jo!
Envy Skrevet 9. november 2011 #47 Skrevet 9. november 2011 uAnonymbruker er det kuleste nicket :D Liker også Iah.. synes det er fint 2
Gjest uAnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #48 Skrevet 9. november 2011 Jeg syns Badabing er fin, blir litt sånn glad inni meg av å si det høyt
Gjesten Skrevet 10. november 2011 #49 Skrevet 10. november 2011 Noen av oss må ha tall på slutten av brukernavn pga at det du ville ha var i bruk allerede... Jeg hadde blitt litt gretten hvis noen hadde laget seg brukernavnet "Gjesten1" og blitt aktive i forumet med det. Det gjør jo egentlig ikke så veldig mye, men jeg føler jo at det nicket er opptatt 4
Envy Skrevet 10. november 2011 #50 Skrevet 10. november 2011 Jeg hadde blitt litt gretten hvis noen hadde laget seg brukernavnet "Gjesten1" og blitt aktive i forumet med det. Det gjør jo egentlig ikke så veldig mye, men jeg føler jo at det nicket er opptatt Mange nick er opptatte hos uaktive brukere også. Forsøkte å skifte nick en gang, men viste seg at en bruker som hadde skrivd 3 innlegg for to år siden hadde det nicket, så da gikk det ikke. Jeg ville ikke ha noe tall eller krimskrams rundt, og beholdt derfor mitt eget bruker navn.
Gjesten Skrevet 10. november 2011 #51 Skrevet 10. november 2011 Mange nick er opptatte hos uaktive brukere også. Forsøkte å skifte nick en gang, men viste seg at en bruker som hadde skrivd 3 innlegg for to år siden hadde det nicket, så da gikk det ikke. Jeg ville ikke ha noe tall eller krimskrams rundt, og beholdt derfor mitt eget bruker navn. Da er det selvfølelig i orden Jeg mener bare man bør sjekke om navnet er i aktiv bruk (hvis man får beskjed om det er opptatt) før man slenger på et tall bak, og bruker det slik. 2
Ahava Skrevet 10. november 2011 #53 Skrevet 10. november 2011 Jeg liker de veldig enkle, samtidig fine brukernavnene best, jeg. Som Silvermist og Raindrops. De er nydelige 1
Auri Skrevet 10. november 2011 #54 Skrevet 10. november 2011 Hællemåne! En annen dragetrenerfan jo! Liker Hiccup bedre jeg da
Gjest BettyBoop28 Skrevet 10. november 2011 #55 Skrevet 10. november 2011 (endret) Jeg hadde blitt litt gretten hvis noen hadde laget seg brukernavnet "Gjesten1" og blitt aktive i forumet med det. Det gjør jo egentlig ikke så veldig mye, men jeg føler jo at det nicket er opptatt Jeg digger betty boop og ville ha det brukernavnet, derfor tok jeg det uansett. Kom dessuten ikke på noe annet navn. Dessuten er ikke den andre med samme brukernavn aktiv her lengre. Endret 10. november 2011 av BettyBoop28
Cata Skrevet 10. november 2011 #56 Skrevet 10. november 2011 Som flere andre har sagt - Xaphan må være KG-nick nr. 1 . Bortsett fra det har jeg sans for Pingting (ser for meg sprettende tennisball...), Kosemose (mye pga. den gamle avataren hennes i kombinasjon med nicket) og Loffen. Sistnevnte fikk en ekstra visuell piff den gangen hun hadde den spretne loffskiva i brødristeren som avatar. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 10. november 2011 #57 Skrevet 10. november 2011 Jeg er fortsatt jævlig sur pga at jeg blir dissa pga brukernavnet. Fuck you all. jeg er den eneste med fint brukernavn. alle de andre navnene er rare og stygge. 2
Gjest Silvermist Skrevet 10. november 2011 #58 Skrevet 10. november 2011 Jeg er fortsatt jævlig sur pga at jeg blir dissa pga brukernavnet. Fuck you all. jeg er den eneste med fint brukernavn. alle de andre navnene er rare og stygge. Så så, ingen grunn til å bli hissig 8
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 10. november 2011 #59 Skrevet 10. november 2011 Jeg liker også Kosemose, særlig i kombinasjon med den avataren hun hadde tidligere. Jeg er fortsatt jævlig sur pga at jeg blir dissa pga brukernavnet. Fuck you all. jeg er den eneste med fint brukernavn. alle de andre navnene er rare og stygge. Ro deg ned litt da, ikke ta det sånn på vei.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #60 Skrevet 10. november 2011 Jeg er fortsatt jævlig sur pga at jeg blir dissa pga brukernavnet. Fuck you all. jeg er den eneste med fint brukernavn. alle de andre navnene er rare og stygge. Nei du har stygt brukernavn 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå