fruBeist Skrevet 28. oktober 2011 #21 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg får lyst på hvetebakst hver gang jeg ser Bolledeig 3
Pingting Skrevet 28. oktober 2011 #22 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har veldig sansen for NerdMedSverd! Og Uglefot. Og Boblebrus. Og uAnonymBruker. Og en hel masse andre jeg ikke kommmer på akkurat nå. Det er ikke så mange jeg synes er direkte teite. Men er vel enig i at de med årstall er litt fjortis. Det samme med de som har langt flere vokaler enn de burde (typ: piiingting). Men det er ikke akkurat noe jeg henger meg opp i. 3
Gjest Raindrops Skrevet 28. oktober 2011 #23 Skrevet 28. oktober 2011 Applecore er et brukernavn jeg har veldig sansen for, men jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor. 2
Gjest Koseklumpen Skrevet 2. november 2011 #24 Skrevet 2. november 2011 Elsker brukernavnet Pingting. Det er så morsomt å si 3
Lutetium 71 Skrevet 2. november 2011 #25 Skrevet 2. november 2011 Applecore er et brukernavn jeg har veldig sansen for, men jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor. Kjerneverdiene?
Gjest Kongsdatteren Skrevet 2. november 2011 #26 Skrevet 2. november 2011 Selv liker jeg når det er eventyrfigurer som er brukernavn! Jeg har latt meg inspirere kan dere se Det gjør at jeg blir mer interessert i å finne ut hva dette er for en
Mr.Omg Skrevet 2. november 2011 #27 Skrevet 2. november 2011 (endret) Elsker brukernavnet Pingting. Det er så morsomt å si Enig. Og ditt! Blir sååå glad når jeg ser brukenavnet ditt! Koooooooseklumpen Endret 2. november 2011 av Mr.Omg
PoisonIwy Skrevet 2. november 2011 #28 Skrevet 2. november 2011 Hmm, mange jeg ikke kommer på akkurat nu, men Hunterlady og Kevlarsjäl(litt usikke på skrivemåte, for lat til å sjekke
Gjest Koseklumpen Skrevet 3. november 2011 #30 Skrevet 3. november 2011 Enig. Og ditt! Blir sååå glad når jeg ser brukenavnet ditt! Koooooooseklumpen
Tøydokke Anna Skrevet 3. november 2011 #31 Skrevet 3. november 2011 morsom tråd.... :D Pingting er et bra nick! :D
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. november 2011 #32 Skrevet 6. november 2011 Det sier seg selv at jeg har det kuleste brukernavnet 3
Gjest imli Skrevet 7. november 2011 #34 Skrevet 7. november 2011 Xaphan er kulast - eg les det alltid som "sa'fa(e)n"
Gjesten Skrevet 8. november 2011 #35 Skrevet 8. november 2011 Jo, også gjesten og uanonymbruker Jeg liker brukernavnene til bl.a Supraspinatus, gjesten, og ikke minst Tjukk Norris. Jeg vet ikke helt hvilke jeg liker best jeg. Bolledeig kanskje, jeg får alltid så lyst på boller
Brukernavn Skrevet 9. november 2011 #36 Skrevet 9. november 2011 Jeg liker som regel brukernavn som er et resultat av ordspill best. Tjukk Norris f.eks
Grønt blad Skrevet 9. november 2011 #37 Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg liker godt Kosemose, spesielt sammen med bildet av den sure kjerringa. Bolledeig er også en favoritt, og jeg synes også at fruBeist er morsom, egentlig mest fordi jeg synes fruBeist virker veldig hyggelig. Jeg synes vanlige navn som brukernavn er litt kjedelig, men det verste er de som har tilfeldige bokstaver på tastaturet og brukernavn som er umulig å utale i en talestrøm, f.eks. dfxyu. Endret 9. november 2011 av Grønt blad 3
fruBeist Skrevet 9. november 2011 #38 Skrevet 9. november 2011 (...) og jeg synes også at fruBeist er morsom, egentlig mest fordi jeg synes fruBeist virker veldig hyggelig. (...) Takk
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #39 Skrevet 9. november 2011 Det mest ufrivillig morsomme må være womenwomen. 6
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. november 2011 #40 Skrevet 9. november 2011 Kråkesaks, Antlers, Iah, Sequax er brukernavn jeg liker uten å helt kunne sette fingeren på hvorfor. De er relativt enkle, men samtidig lette å kjenne igjen. Jo, også gjesten og uanonymbruker Det er vel ingen konkrete nick jeg misliker, men jeg er ingen fan av de som har fødselsdatoen sin på slutten. Det gir meg en dårlig følelse, mulig det er assosiasjoner til da jeg var fjorten år og surfet rundt på chat.no. Noen av oss må ha tall på slutten av brukernavn pga at det du ville ha var i bruk allerede...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå