Gå til innhold

Kuleste/ teiteste brukernavn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelpes, jeg trodde NerdMedSverd ville antyde at han er velutstyrt med det nicket. Er visst ikke så dyp av meg, gitt! :gjeiper:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Koala Lompa
Skrevet

Kjære makaroni..jeg har helt til dette minuttet lest det for NedMedSverd......

Skjønte ikke hva som var så bra med det :sjenert:

Skrevet

Hjelpes, jeg trodde NerdMedSverd ville antyde at han er velutstyrt med det nicket. Er visst ikke så dyp av meg, gitt! :gjeiper:

Iallverden er det som skjer med kg ikveld da? :fnise:

Skrevet

uAnonymbruker digger jeg.

Cuntzilla synes jeg er ekkelt. Litt som skjellsorder "tordenfitte". Det er noe... lydhørt ved det, og lyder skal ikke komme derfra. Sikkert hodet mitt som er rart.

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Iallverden er det som skjer med kg ikveld da? :fnise:

Berit gjør at alle må holde seg innendørs på en kveld som ellers brukes til å skaffe litt kjøtt. Så alle sitter her og vurderer kjøttmarkedet.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg oppdaget nettopp at det er en som kaller seg " Facebook" her..det synes jeg av en eller annen grunn var litt feslig :fnise:

Skrevet

Jeg og uANONYMBRUKER har best nick :sjarmor:

• Liker 1
Skrevet

Bare hvis du i tillegg heter Niklas!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Berit gjør at alle må holde seg innendørs på en kveld som ellers brukes til å skaffe litt kjøtt. Så alle sitter her og vurderer kjøttmarkedet.

Hva er greia med Berit? :klo:

Edit: Nevermind, jeg tok sammenhengen nå. :sjenert: Ble forvirret over at det var så mange spøker rundt Berit på twitter :fnise:

Endret av Xaphan
Skrevet (endret)

Jeg liker Kråkesaks (og elsker Aanonsen-kniv-logoen).

Endret av chepooka
Skrevet

Bare hvis du i tillegg heter Niklas!

Judge Judy , haha herlig!! Men du får ikke dømme meg og mitt nick , jeg er kvinne og kan da ikke hete Niklas må vite :gjeiper:

Skrevet

Judge Judy , haha herlig!! Men du får ikke dømme meg og mitt nick , jeg er kvinne og kan da ikke hete Niklas må vite :gjeiper:

Haha, jeg har alltid tenkt det var fordi du het Niklas og dermed var mann, så det falt meg ikke inn å lese videre under nicket :gjeiper:

Skrevet

Eneste nicket jeg har utpreget negative holdninger til er AnonymBruker.

Skrevet (endret)

Jeg har en del navn jeg liker godt. Der er:

Xaphan (seff), Sequax, Alyah, Raindrops, Pingting, NerdMedSved, HunterLady, Silvermist, Yme, Purple Haze og NozMonster.

Btw. Ja, Chiyo kommer fra Memoirs of A Geisha som er favorittboken min, men også fra Azumanga Daioh som er en manga og anime.

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

NerdMedSverd synes jeg er festlig. Ser for meg en skikkelig datanerd med store brilleglass og pipestilk-armer fullstendig oppslukt i WOW :fnise: .

Skam deg. Er verken noen dataspiller eller brillebruker. Pipestilk-armer kan jeg gå med på da

NerdMedSverd er fantastisk, ja :ler:

Høy fem

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Cuntzilla synes jeg er ekkelt. Litt som skjellsorder "tordenfitte". Det er noe... lydhørt ved det, og lyder skal ikke komme derfra. Sikkert hodet mitt som er rart.

Tordenfitte! Fantastisk :legrine:

Det likte jeg bedre enn Cuntzilla.

Skrevet

Jeg liker Tjukk Norris :) Og katten . :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...