AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Ja, nå lurer jeg på hvilke brukernavn dere liker best her på KH - og hvilke dere liker minst. Dette skal IKKE være angrep på personen bak brukernavnet, men altså vurderes KUN ut i fra selve nicket! Jeg kan begynne: MsFoster er både kreativt og morsomt, i tillegg liker jeg Explosive og loffen Lumpelure er nok det teiteste. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 oi, skrivefeil! Mente selvsagt KG, ikke KH
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Klarer alltid å få Cuckold til å bli "Kukost".... 14
Gjest Heloise Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Nicket til Havbris irriterer meg, for pålegget med samme navn eksisterer ikke lenger, og jeg var kjempefan av det.... Men har egentlig ingen jeg liker/misliker... Endret 27. oktober 2011 av Heloise
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg syns sånne litt absurde, men konkrete, er morsomme, feks Grønt Blad, postkassen, Sjokoladebollen osv. Syns Cuckold er litt ekkelt. 7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Plastjuletre er festlig! Jeg blir direkte flau hver gang jeg ser "Lumpelure." 1
Xaphan Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 Kråkesaks, Antlers, Iah, Sequax er brukernavn jeg liker uten å helt kunne sette fingeren på hvorfor. De er relativt enkle, men samtidig lette å kjenne igjen. Jo, også gjesten og uanonymbruker Det er vel ingen konkrete nick jeg misliker, men jeg er ingen fan av de som har fødselsdatoen sin på slutten. Det gir meg en dårlig følelse, mulig det er assosiasjoner til da jeg var fjorten år og surfet rundt på chat.no. 5
Auri Skrevet 27. oktober 2011 #8 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg liker ikke nick som "gossipgirl83" o.l. Det blir for manglende personlighet for meg. Liker ditt godt, Xaphan. Ellers kommer jeg ikke på noen i farta, som ikke er mine egne gode KG-venner
loffen Skrevet 27. oktober 2011 #9 Skrevet 27. oktober 2011 Ja, nå lurer jeg på hvilke brukernavn dere liker best her på KH - og hvilke dere liker minst.Dette skal IKKE være angrep på personen bak brukernavnet, men altså vurderes KUN ut i fra selve nicket!Jeg kan begynne:MsFoster er både kreativt og morsomt, i tillegg liker jeg Explosive og loffen Lumpelure er nok det teiteste. Å, eh.. takk! Jeg liker brukernavnene til bl.a Supraspinatus, gjesten, og ikke minst Tjukk Norris. Det er flere, men jeg ikke kommer på de akkurat nå. :gjeiper: *teflonhjerne*
Xaphan Skrevet 27. oktober 2011 #10 Skrevet 27. oktober 2011 Liker ditt godt, Xaphan. Ellers kommer jeg ikke på noen i farta, som ikke er mine egne gode KG-venner Takk for det! Tenkte faktisk på ditt også, men ble plutselig usikker på om jeg husket det riktig og orket ikke sjekke det opp. True story!
Gjest Raindrops Skrevet 27. oktober 2011 #12 Skrevet 27. oktober 2011 Å, eh.. takk! Jeg liker brukernavnene til bl.a Supraspinatus, gjesten, og ikke minst Tjukk Norris. Det er flere, men jeg ikke kommer på de akkurat nå. :gjeiper: *teflonhjerne* Haha, Tjukk Norris ja! Jeg flirer litt hver gang jeg kommer over det 1
Lutetium 71 Skrevet 27. oktober 2011 #13 Skrevet 27. oktober 2011 Kråkesaks, Antlers, Iah, Sequax er brukernavn jeg liker uten å helt kunne sette fingeren på hvorfor. De er relativt enkle, men samtidig lette å kjenne igjen. Jo, også gjesten og uanonymbruker Det er vel ingen konkrete nick jeg misliker, men jeg er ingen fan av de som har fødselsdatoen sin på slutten. Det gir meg en dårlig følelse, mulig det er assosiasjoner til da jeg var fjorten år og surfet rundt på chat.no. Fødselsdato?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #14 Skrevet 27. oktober 2011 Det kan jo bli ikke bli intet andre enn SAAAAFAAAAAAAN!!!!!! *Xaphan* =))))) 2
Xaphan Skrevet 27. oktober 2011 #15 Skrevet 27. oktober 2011 Fødselsdato? Årstall da. You get my drift!
Lutetium 71 Skrevet 27. oktober 2011 #16 Skrevet 27. oktober 2011 Årstall da. You get my drift! Ok. Heldigvis gjelder det ikke meg. 2
challenger Skrevet 28. oktober 2011 #18 Skrevet 28. oktober 2011 Kråkesaks, Antlers, Iah, Sequax er brukernavn jeg liker uten å helt kunne sette fingeren på hvorfor. De er relativt enkle, men samtidig lette å kjenne igjen. Jo, også gjesten og uanonymbruker Det er vel ingen konkrete nick jeg misliker, men jeg er ingen fan av de som har fødselsdatoen sin på slutten. Det gir meg en dårlig følelse, mulig det er assosiasjoner til da jeg var fjorten år og surfet rundt på chat.no. Jeg synes det er greit med fødselsår jeg for da veit man jo hvor gammel den personen er, og da kan du vurdere evnt. svar ut i fra det. Personen er jo vel så anonym selv om det står feks *****89', *****76'.
Gjest Badabing Skrevet 28. oktober 2011 #19 Skrevet 28. oktober 2011 Har veldig sansen for humoristiske brukernavn (ordspill) som Cuntzilla og Tjukk Norris, ja. Misliker mest mitt eget. Mine "vanlige" brukernavn var tatt, jeg ble irritert, og Badabing var det første som falt meg inn. Jaja, nicket mitt ble i alle fall ikke "Faen". 3
Lutetium 71 Skrevet 28. oktober 2011 #20 Skrevet 28. oktober 2011 Har veldig sansen for humoristiske brukernavn (ordspill) som Cuntzilla og Tjukk Norris, ja. Misliker mest mitt eget. Mine "vanlige" brukernavn var tatt, jeg ble irritert, og Badabing var det første som falt meg inn. Jaja, nicket mitt ble i alle fall ikke "Faen". Trøst deg med at du ikke endte opp med navnet til en søkemotor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå