AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 jeg har lyst til å kjøpe meg noen spill til Wii eller ps3, men synes det er så venskelig å finne ut hva jeg skal velge. Jeg synes det er veldig morsomt å spille Super Mario, Spyro og sånne ting sammen med sønnen min, men kunne tenkt meg noe som er litt skumlere eller mer spennende enn disse. Det må ikke være mye skyting og slossing, for da blir jeg så stressa. Har tenkt på noe slags spøkelses eller eventyr-spill, men ikke noe der de kommer for å ta meg fra alle retninger. Og det må helst ikke være vanskelig å komme gjennom, samt at det må ha en bra story. Noen som har tips?
Tabris Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Ingen skyting eller slossing? Det finnes nemlig noen bra spill som inkluderer disse elementene også. Jeg vet vel ikke om noen spill som er mer spennnende/skumle enn de du nevner som ikke inneholder noen kamper i noen formater. Men du kan prøve: PS3: Little Big Planet Little Big Planet 2 Wii: Zelda: The Twilight Princess
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Joda, det kan være skyting og slossing, men ikke sånn at det er det vi sitter og gjør gjennom hele spillet, liksom. Blir som sagt så utrolig stressa hvis jeg hele tiden må være på vakt etter ting som skal ta meg, men litt går helt fint! Takk for tipsene! Zelda hadde jeg nesten glemt at eksisterte, det er sikkert noe for meg!
Tabris Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Ja, jeg liker heller ikke FPS-spill (First Person Shooter) og andre actionspill, jeg blir også stresset av det. Så av andre PS3-spill vil jeg da anbefale: - The Elder Scrolls IV: Oblivion - Red Dead Redemption
Gjest Apophis Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Kan nevne noen eg liker, men eg veit ikkje om alle kommer på ps3 (eg har xbox). De fleste har litt/ein del slåssing, men det er ikkje vanskelig. Mass Effect 1 & 2. Grey Matter. Fallout 3 & Fallout New Vegas. Dragon Age 1 & 2. Fable 1, 2, 3. L.A Noire. Assassins Creed 1, 2, 3, 4 (?). Ensalved; An oddysey to the West. CSI. Overlord 1 & 2. Rise of the Argonauts. TES: Oblivion. Red Dead Redemption. Til Wii kommer eg bare på Zelda; the Twilight Princess og det nyeste, Skyward Sword, er sikkert også bra. Endret 29. oktober 2011 av Apophis 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå