-littleme- Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Hvor kjøper dere klærne deres når dere handler på nett? Jeg trenger tips til klesbutikker eller nettbutikker der jeg kan handle, og siden jeg er fra en liten by med kun de vanlige H&M, Cubus osv ønsker jeg nye impulser og klær...
challenger Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg handler på: nelly.com asos.com zara.com Hvis jeg kjøper sko på nett så handler jeg de på heppo.no
Pene sko... Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Disse jeg har handlet fra: - Ralphlauren.com - Countryattire.com - Yoox.com - Herringshoes.com (sko for herrer) Disse har jeg ikke testet: - Net-A-Porter.com (damer) - Mrporter.com (herrer) - Chesterjefferies.com (hansker for dame/herre) - Heppo.no (de selger herresko fra Loake) - Asos.com (de har noe som er bra) Uten om disse finnes det alt mulig fra Burberry, Vuitton, osv. Endret 27. oktober 2011 av Pene sko...
Gjest Heloise Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Bluebanana.com Ebay.com/co.uk Sko : schuh.co.uk
Gjest Lille-pus Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 John Smedley FashionFifteen Sand Store
soltoben Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 www.dorothyperkins.com/ www.missselfridge.com/
^KinderMaxi^ Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Har brukt eBay, H&M, nelly.com, bobbleroom.no
Anglofil Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 dorothyperkins.com next.co.uk newlook.co.uk wallis.co.uk ebay.co.uk (DP, Next, New Look, Primark, Monsoon, Wallis, River Island, Miss Selfridge, Topshop, Esprit) ebay.com (Timberland, Sorel, Converse, Puma, Nike, Adidas, Old Navy, Apple Bottoms) asos.com ellos.no Mvh Yvonne
challenger Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 dorothyperkins.com next.co.uk newlook.co.uk wallis.co.uk ebay.co.uk (DP, Next, New Look, Primark, Monsoon, Wallis, River Island, Miss Selfridge, Topshop, Esprit) ebay.com (Timberland, Sorel, Converse, Puma, Nike, Adidas, Old Navy, Apple Bottoms) asos.com ellos.no Mvh Yvonne Finnes det forskjellige ebay'er? Er litt redd for denne ebayen enda jeg, har ikke våget meg utpå
Anglofil Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 Finnes det forskjellige ebay'er? Er litt redd for denne ebayen enda jeg, har ikke våget meg utpå Ja, det gjør det. Ofte kan man finne mye av det samme på de ulike ebayene, allikevel er det enkelte ting som er lettere å finne på det ene stedet fremfor det andre. Hender jeg også bruker ebay.ca (Canada), ebay.com.au (Australia) osv. Mvh Yvonne
^KinderMaxi^ Skrevet 30. oktober 2011 #12 Skrevet 30. oktober 2011 Finnes det forskjellige ebay'er? Er litt redd for denne ebayen enda jeg, har ikke våget meg utpå Det var jeg også. Men er hektet nå! Det fins eBay.com, eBay.co.uk - det er de jeg bruker hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #13 Skrevet 30. oktober 2011 Nastygal, Needsupply, Freez, Mywardrobe, Shopbop og Revolve Clothing.
murray Skrevet 30. oktober 2011 #14 Skrevet 30. oktober 2011 Shopbop og acne. Begge leverer superkjapt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå