AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 ..i smilerynkene ved øynene + "sinnarynka", men ser ikke noe annet enn litt hovenhet og merker etter stikkene foreløpig. Er bare under 1 time siden jeg tok da, så vil rynkene bli borte etterhvert kanskje?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har dessverre ikke noe svar til deg. Men håper du kan oppdatere hvordan det går etterhvert. Jeg tenker nemlig på å ta restylane under øynene
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har dessverre ikke noe svar til deg. Men håper du kan oppdatere hvordan det går etterhvert. Jeg tenker nemlig på å ta restylane under øynene Ja, jeg skal absolutt oppdatere deg etterhvert Håper noen andre kan svare imellomtiden
Gjest Rastl0s Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 For meg høres de greiene ut som gift eller noe. Skjønner ikke at dere jenter orker... 5
Cerasus Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Hmm... Hyaluronsyre er et stoff som binder (trekker til seg) vann, og derfor glatter ut rynker. Effekten pleier å være synlig med én gang, men er mulig du bør gi det er par dager. Kan være sirkulasjonen ikke er kjempegod akkurat nå, og det tar litt mer tid før stoffet binder vann? Hvis du ikke ser synlig bedring om noen dager ville jeg kontaktet de du tok det hos... Vurdert litt restylane i overleppen, og under øynene selv. Men høres så vondt ut... Endret 27. oktober 2011 av Cerasus 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 Hmm... Hyaluronsyre er et stoff som binder (trekker til seg) vann, og derfor glatter ut rynker. Effekten pleier å være synlig med én gang, men er mulig du bør gi det er par dager. Kan være sirkulasjonen ikke er kjempegod akkurat nå, og det tar litt mer tid før stoffet binder vann? Hvis du ikke ser synlig bedring om noen dager ville jeg kontaktet de du tok det hos... Vurdert litt restylane i overleppen, og under øynene selv. Men høres så vondt ut... Tusen takk, Cerasus! Ja, jeg skal gi det noen dager før jeg evt går tilbake.. Vet du, jeg var også litt redd for at det skulle gjøre vondt, men hun smurte TYKT på med bedøvelseskrem som hun lot virke en stund, og sa at jeg også kunne få tannlegebedøvelse hvis jeg ikke syntes at kremen var nok - bare at tannlegebedøvelsen ville gjøre meg mye mer hoven. Men jeg kjente faktisk INGENTING!! Helt seriøst! Hun lot kremen på leppene virke lengst, og smurte på litt til før hun satte igang med øyepartiet, så når hun begynte med leppene var jeg totalbedøvd Kjente bittelitt stikking da hun tok i "sinnarynken" og ved siden av øynene, men det var som myggstikk og varte bare ett sekund
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #8 Skrevet 27. oktober 2011 Nå har det gått noen timer. Hvordan ser det ut nå?
Yme Skrevet 27. oktober 2011 #9 Skrevet 27. oktober 2011 Nå har det gått noen timer. Hvordan ser det ut nå? Sånn *fniiiiiiis* 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #10 Skrevet 27. oktober 2011 Nå har det gått noen timer. Hvordan ser det ut nå? HAHA, omtrent sånn som Yme foreslår, ja! :D NÅ er det hovent, og NÅ gjør det vondt + KLØR inni leppene!! Har faktisk smurt Emla (bedøvelseskrem) på for å dempe smertene.. Tror det var noe sånt hun smurte på i forkant, så. Er det noen andre som har gjort det og fikk vondt flere timer etterpå?? Ble informert om at jeg nok kom til å hovne opp ikveld+imorgen, men ikke at smertene ville komme da... 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #11 Skrevet 27. oktober 2011 Hva koster det og ta overleppen og under øynene? Og hvor lenge varer det?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #12 Skrevet 27. oktober 2011 Hvordan ser det ut rundt øynene da?
Yme Skrevet 27. oktober 2011 #13 Skrevet 27. oktober 2011 Kanskje vi kan få se bilde? Det går jo an å klippe det til, så man ikke ser hvem du er, ved at man feks bare ser øyet eller munnen. Mja?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #14 Skrevet 27. oktober 2011 Hva koster det og ta overleppen og under øynene? Og hvor lenge varer det? Ts her... Jeg hadde også tenkt til å ta bare overleppen, siden jeg har ganske fyldig underleppe, men hun sa det ville se litt rart ut å bare ta overleppen, så hun tok litt i underleppen også. Det ble en hel sprøyte tilsammen på meg i leppene, og det koster 3500,-. En halv sprøyte koster 1800,-. Med Restylane Lip altså. De bruker en annen type restylane på linjer/rynker i ansiktet, og her er jeg usikker på pris..
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #15 Skrevet 27. oktober 2011 Hvordan ser det ut rundt øynene da? Ts her.. På siden av øynene og "sinnarynkene" mellom brynene er det fortsatt bare merker etter stikkene, og litt ømt. Ser fortsatt linjene godt, så jeg får bare gi det litt mer tid
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #16 Skrevet 28. oktober 2011 Det blir nok bra Er det sånn at du må holde deg inne i dag?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #17 Skrevet 28. oktober 2011 Er det bare meg som synes det blir litt i overkant pysete å ta bedøvelse for å sette en sprøyte? Ber du om bedøvelse når du skal ta blodprøver også? 1
Cerasus Skrevet 28. oktober 2011 #18 Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Er det bare meg som synes det blir litt i overkant pysete å ta bedøvelse for å sette en sprøyte? Ber du om bedøvelse når du skal ta blodprøver også? Må nesten bare snakke fra lever'n her. :gjeiper: Vet du noe om hva du prater om?.. Eller er dette et forsøk på ovenfra-og-ned synsing? Er du klar over hvor mange nerver som sitter i ansiktshuden? Det er en helt annen sak å bli stukket med nål i den tynne, sarte ansiktshuden gang på gang sammenliknet med å ta en blodprøve eller få sprøyte i armen. Endret 28. oktober 2011 av Cerasus 2
addict Skrevet 28. oktober 2011 #19 Skrevet 28. oktober 2011 Er det bare meg som synes det blir litt i overkant pysete å ta bedøvelse for å sette en sprøyte? Ber du om bedøvelse når du skal ta blodprøver også? Ja det gjør jeg! Og jeg er veldig stolt over at jeg får det til, selv med bedøvelseskrem! Etter flere år med hypnoterapi og psykolog klarer jeg ENDELIG å ta blodprøve. Vaksinene derimot, de er jeg ikke helt klar for enda. Er nok rimelig vondt å bli stukket i trynet uansett om man har sprøyteskrekk eller ikke.
lulle Skrevet 28. oktober 2011 #20 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg lurer på hvorfor du valgte restylane fremfor botox...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå