AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Lurte på om noen vet om det går hurtigbåt fra Bergen til Førde? Eller er det bare buss?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Før kunne du ta båten fra Bergen til Lavik og deretter buss derfra til Førde. Men tror ikke bussen korresponderer lenger. Men det er mulig du kan dra til Rysjedalsvika med båten og ta buss derfra. Men jeg tror ikke det korresponderer heller når jeg tenker meg om. Du kan ringe Fjord1 Reiseservice på tlf 55907070
Gjest Tigerr Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Nei det gjør ikke det, da må du ta buss.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Du kan ta bår til Florø, og så buss til Førde.. Men så tror jeg det er hurtigere å bare ta bussen fra Bergen.
Lumos Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Om jeg husker rett er det både raskere og billigere å ta bussen.
Sunshine89 Skrevet 29. oktober 2011 #8 Skrevet 29. oktober 2011 Lurte på om noen vet om det går hurtigbåt fra Bergen til Førde? Eller er det bare buss? Delvis rett, det går hurtigbåt. Men det enklaste er nok å ta båten til Rysjedalsvika og ta bussen so korresponderar vidare til Førde. Tek ca 1 time og 40 min med båten til Rysjedalsvika og er ikkje so mykje dyrare enn bussen, pluss at det er ein meir behageleg måte å reise på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå