AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Hei alle andre mammaer! Jeg snublet over nettstedet barnetest.no for en ukes tid siden, og vil anbefale dette på det varmeste til dere også. Jeg trykket på å "like" facebooksiden. Dermed får jeg nå alle(virker det som) de siste testene av barneprodukter rett inn i newsfeeden min. Genialt egentlig. Ofte har jeg søkt meg ihjel på nettet for å finne ut hva som er best i test og sånn, før jeg skal kjøpe noe til barna. Jeg har lenge ønsket meg en sånn mulighet, og tenker kanskje det er en del andre der ute som også har det. Bare ett tips fra meg.. 1
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Stilig! Er det et nytt nettsted eller?
MinaMina123 Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Ganske nytt ja. Ca. en måned eller noe siden den starta opp. Endret 31. oktober 2011 av MinaMina123
Gjest Åse Helene Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg kommer ikke inn på den jeg. Er det bare noe galt her eller?
HopelessFear Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Liker den ikke, får litt fnatt av designet. Greier rett og slett ikke å ta den siden seriøst. 2
Gjest Barnetest Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Hei. Så hyggelig at barnetest.noanbefales i dette forumet. Det er jeg som har laget siden. Jeg savnet en god samleside hvor jeg kunne bli oppdatert på alle de siste testene på en og samme nettside. Og jeg bestemte meg derfor for å lage dette selv. I løpet av den første måneden barnetest.no har vært på nett, har jeg fått mange gode tilbakemeldinger på initiativet. Over all forventning. Jeg ser imidlertid at HopelessFear får litt fnatt av siden. Det er også en nyttig tilbakemelding jeg tar med meg. Jeg vet at designet ikke er optimalt ennå. Jeg er ingen webdesigner og nettstedet er fortsatt i støpeskjeen. Til nå har jeg fokusert mer på å fylle det med aktuelt innhold enn å jobbe med designet. Dersom trafikken på siden opprettholdes og øker fremover, kan jeg likevel love at siden skal få et kraftig ansiktsløft. Barnetest.no er uansett et seriøst og helhjertet tiltak fra min side og jeg håper det blir satt pris på. Målet er å bli en attraktiv samleside med linker til alle de ferskeste testene av barneprodukter, samtidig som jeg ønsker å tilknytte meg fagpersoner og utføre tester eksklusivt for barnetest.no. Jeg tar gjerne i mot tips og råd om utviklingen videre, hvis noen av dere har tanker på dette. 1
nissejenta Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 Bytt ut ALL!!!! blå tekst og bruk svart i stedet, så har du kommet et lite stykke på vei... 1
Gjest frøken am Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 Det eneste jeg mangler er bakgrunnsinfo ifh til hvorfor produktene som vinner kommer best ut i test. Jeg vil ha det dokumentert på et vis!
*Numi* Skrevet 1. november 2011 #11 Skrevet 1. november 2011 Bruker du noen andre typer fonter i meny og overskrifter også, så vil det hjelpe betraktelig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå