AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Tenkte å handle varer på acws men har så klart lyst til å holde meg innenfor 200 grensen. Lurer på om jeg kan handle i to runder fra samme nettbutikk (samme dag) uten å betale toll? Eller kommer de til å legge disse sammen og sende alt samtidig og jeg må betale toll allikevel?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Du kan handle så mange ganger du vil per dag, og fortsatt komme under tollgrensa.. Jeg pleier alltid å gjøre det, og har aldri hatt problemer med det..
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Blir det da sendt i flere pakker? Og må du betale frakt for hver og en av dem?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 nå har ikke jeg handlet fra akkurat den siden, men mye ellers på nettet. Jeg bruker å gå på instillinger og velge bort "gruppèr bestillinger" - for ofte sender sider bestillinger gjort innen samme døgn i en og samme forsendelse for å være grei med deg med tanke på frakt/porto.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 nå har ikke jeg handlet fra akkurat den siden, men mye ellers på nettet. Jeg bruker å gå på instillinger og velge bort "gruppèr bestillinger" - for ofte sender sider bestillinger gjort innen samme døgn i en og samme forsendelse for å være grei med deg med tanke på frakt/porto.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Ja det skal jeg se på. Evt. så kan jeg jo bestille med to dagers mellomrom, de sender som regel ut varene kjapt uansett .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå