Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å handle varer på acws men har så klart lyst til å holde meg innenfor 200 grensen. Lurer på om jeg kan handle i to runder fra samme nettbutikk (samme dag) uten å betale toll? Eller kommer de til å legge disse sammen og sende alt samtidig og jeg må betale toll allikevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan handle så mange ganger du vil per dag, og fortsatt komme under tollgrensa.. Jeg pleier alltid å gjøre det, og har aldri hatt problemer med det..

Skrevet

Blir det da sendt i flere pakker? Og må du betale frakt for hver og en av dem?

Skrevet

nå har ikke jeg handlet fra akkurat den siden, men mye ellers på nettet. Jeg bruker å gå på instillinger og velge bort "gruppèr bestillinger" - for ofte sender sider bestillinger gjort innen samme døgn i en og samme forsendelse for å være grei med deg med tanke på frakt/porto.

Skrevet

nå har ikke jeg handlet fra akkurat den siden, men mye ellers på nettet. Jeg bruker å gå på instillinger og velge bort "gruppèr bestillinger" - for ofte sender sider bestillinger gjort innen samme døgn i en og samme forsendelse for å være grei med deg med tanke på frakt/porto.

Skrevet

Ja det skal jeg se på. Evt. så kan jeg jo bestille med to dagers mellomrom, de sender som regel ut varene kjapt uansett :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...