Gå til innhold

Trykksakene er kommet.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra!!! :):)

De var perfekte :) Bestilte fra BC og har bare godord og si om dem.

Vi bestilte invitasjoner, sanghefter med påtrykt bilde av oss og kirkeprogram og de kom vel frem og var ordentlig fine.

Endelig er de i hus så nå er det bare å sette i gang å trykke teksten i invitasjonene :)

(og øve på pen håndskrift :oops: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott!

Deilig med alt som er i orden, ikke sant?? :kgblunk:

Skrevet

J..... deilig spør du meg, Tex.

:wink:

Er så lettet over at de ble så bra som de ble og at posten klarte å få dem hel og ren og pen frem til oss.

Skrevet

Ibe: Nei så kult! Da har vi bestilt fra samme sted! - Men det visste du vel egentlig??Gjorde du ikke??!! :ler:

Vi har fylt ut mesteparten av invitasjonene nå, og vi var flinke og brukte litt tid på dem. ( Høyrearmen var helt skjelven etterpå, jeg var så sirlig!! )

Resultatet ble kjempestilig!! Nesten litt stolte av oss selv!! Lykke til, pass på så ikke skrivekrampen tar dere!!

Klem

Ninach

Skrevet

Ninach skrev:

Ibe: Nei så kult! Da har vi bestilt fra samme sted! - Men det visste du vel egentlig??Gjorde du ikke??!!

Vi har fylt ut mesteparten av invitasjonene nå, og vi var flinke og brukte litt tid på dem. ( Høyrearmen var helt skjelven etterpå, jeg var så sirlig!! )

Resultatet ble kjempestilig!! Nesten litt stolte av oss selv!! Lykke til, pass på så ikke skrivekrampen tar dere!!

Klem

Ninach

Ja, jeg visste jo det at vi har bestilt fra samme sted :) Og vi har bestilt likedane tror jeg også :) Vi starter ikke før i januar med å skrive invitasjonene. Vi skal bare skrive på konvoluttene for hand, så jeg skal legge meg i hardtrening med calligraphipenn nå :kul:

Vi skal ha et ekstra ark inni som vi skal printe ut teksten selv på for deretter å feste arket med sølvtråd inni kortet.

Tror det blir fint jeg.

Skrevet

Ibe: det hørtes kjempestilig ut!!

Vi gjorde nesten det samme, bare at vi la et kjempetynt rispapir mellom invitasjonen og arket med teksten på; da ser man teksten gjennom rispapiret før man faktisk blar til den siden; festet med gull/kobberaktig tynn tvinnet tråd - dritlekkert!

Gudd løkk, det er artig å se et tøfft resultat, spesielt når en er så skeptisk som jeg er til mine egne ferdigheter!!! :ler::ler:

Klem

Ninach

Skrevet
Ibe: det hørtes kjempestilig ut!!

Vi gjorde nesten det samme, bare at vi la et kjempetynt rispapir mellom invitasjonen og arket med teksten på; da ser man teksten gjennom rispapiret før man faktisk blar til den siden; festet med gull/kobberaktig tynn tvinnet tråd - dritlekkert!

Gudd løkk, det er artig å se et tøfft resultat, spesielt når en er så skeptisk som jeg er til mine egne ferdigheter!!!

Klem

Ninach

Tusen takk.......gleder meg som en unge til å få de ferdige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...