Gjest MrsL Skrevet 8. desember 2003 #1 Skrevet 8. desember 2003 Hurra!!! De var perfekte Bestilte fra BC og har bare godord og si om dem. Vi bestilte invitasjoner, sanghefter med påtrykt bilde av oss og kirkeprogram og de kom vel frem og var ordentlig fine. Endelig er de i hus så nå er det bare å sette i gang å trykke teksten i invitasjonene (og øve på pen håndskrift :oops: )
Gjest Tex Skrevet 8. desember 2003 #2 Skrevet 8. desember 2003 Så flott! Deilig med alt som er i orden, ikke sant?? :kgblunk:
Gjest MrsL Skrevet 8. desember 2003 #3 Skrevet 8. desember 2003 J..... deilig spør du meg, Tex. Er så lettet over at de ble så bra som de ble og at posten klarte å få dem hel og ren og pen frem til oss.
Ninach Skrevet 10. desember 2003 #4 Skrevet 10. desember 2003 Ibe: Nei så kult! Da har vi bestilt fra samme sted! - Men det visste du vel egentlig??Gjorde du ikke??!! Vi har fylt ut mesteparten av invitasjonene nå, og vi var flinke og brukte litt tid på dem. ( Høyrearmen var helt skjelven etterpå, jeg var så sirlig!! ) Resultatet ble kjempestilig!! Nesten litt stolte av oss selv!! Lykke til, pass på så ikke skrivekrampen tar dere!! Klem Ninach
Gjest MrsL Skrevet 10. desember 2003 #5 Skrevet 10. desember 2003 Ninach skrev: Ibe: Nei så kult! Da har vi bestilt fra samme sted! - Men det visste du vel egentlig??Gjorde du ikke??!! Vi har fylt ut mesteparten av invitasjonene nå, og vi var flinke og brukte litt tid på dem. ( Høyrearmen var helt skjelven etterpå, jeg var så sirlig!! ) Resultatet ble kjempestilig!! Nesten litt stolte av oss selv!! Lykke til, pass på så ikke skrivekrampen tar dere!! Klem Ninach Ja, jeg visste jo det at vi har bestilt fra samme sted Og vi har bestilt likedane tror jeg også Vi starter ikke før i januar med å skrive invitasjonene. Vi skal bare skrive på konvoluttene for hand, så jeg skal legge meg i hardtrening med calligraphipenn nå Vi skal ha et ekstra ark inni som vi skal printe ut teksten selv på for deretter å feste arket med sølvtråd inni kortet. Tror det blir fint jeg.
Ninach Skrevet 10. desember 2003 #6 Skrevet 10. desember 2003 Ibe: det hørtes kjempestilig ut!! Vi gjorde nesten det samme, bare at vi la et kjempetynt rispapir mellom invitasjonen og arket med teksten på; da ser man teksten gjennom rispapiret før man faktisk blar til den siden; festet med gull/kobberaktig tynn tvinnet tråd - dritlekkert! Gudd løkk, det er artig å se et tøfft resultat, spesielt når en er så skeptisk som jeg er til mine egne ferdigheter!!! Klem Ninach
Gjest MrsL Skrevet 10. desember 2003 #7 Skrevet 10. desember 2003 Ibe: det hørtes kjempestilig ut!! Vi gjorde nesten det samme, bare at vi la et kjempetynt rispapir mellom invitasjonen og arket med teksten på; da ser man teksten gjennom rispapiret før man faktisk blar til den siden; festet med gull/kobberaktig tynn tvinnet tråd - dritlekkert! Gudd løkk, det er artig å se et tøfft resultat, spesielt når en er så skeptisk som jeg er til mine egne ferdigheter!!! Klem Ninach Tusen takk.......gleder meg som en unge til å få de ferdige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå