AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Bestilte en benk-oppvaskmaskin, cirka 15 kilo. Det er noe feil på den og den skal returneres til butikk. Den ble kjøpt over nettet og butikken holder til langt fra meg. selger skal betale porto. Hvordan gjør vi det uten at jeg legger ut for beløpet på forhånd?
Zzyzx Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Du kan be selger om å sende en returlapp på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Du kan be selger om å sende en returlapp på forhånd. Er dette noe alle bedrifter har? En egen returlapp? Takk for hjelp, jeg googlet dette faktisk, men fant ikke gode svar.
Gjest Armule Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Sender du en mail til de du kjøpte fra og sier du vil reklamere, så skal du få en returlapp i posten. Fikk det nettopp da jeg sendte inn pcen min, et stort klistremerke man fester på pakken.
FantasDick Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Kontakt nettbutikken og be om returslipp hvis de ikke tilbyr deg det frivillig. Denne kan sendes som klistrelappe i posten eller som en fil i e-post, så kan du skrive den ut selv.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Tusen takk for svar, alle sammen. Da har jeg bedt om at de sender returlapp :-)
Bellamy Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Du kan jo kontake Hells Angels? URL til aftenposten Neida, godt å se at du har fått svar. Returslipp er vanlig praksis i slike tilfeller
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 Du kan jo kontake Hells Angels? URL til aftenposten Neida, godt å se at du har fått svar. Returslipp er vanlig praksis i slike tilfeller Hehe, ja, snakk om å ta seg selv litt vel høytidelig, altså :D Kanskje jeg skulle sende en mail til HA og spørre om de også dekker denne portoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå