Gå til innhold

Loboutin sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Noen som vet hvor man kan kjøpe Loboutin sko, men ha muligheten til å fysisk prøve de først?

Tenker butikker i Europa, jo nærmere jo bedre, men kan godt ta en liten weekendtur.

På google finner jeg bare nettbutikker, jeg vet det er i Paris og London, men er det i flere byer i europa?

Videoannonse
Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet

de har vistnok også egen butikk i københavn

Skrevet

Jeg så på nettbutikken der, men så bare gucci og d&g, har de mer i selve butikken?

Hvordan er utvalget?

Takk for tips :) Jeg reiser mye til Amsterdam / København, og kan godt ta en tur ett annet sted, så hvis noen har flere tips så kom gjerne med dem :)

Skrevet

de har vistnok også egen butikk i københavn

Ooo, Gøy! Vet du hvor?

Skrevet

De har de i Bergen, på vicci men utvalget er vel ganske begrenset der iforhold til i de større byene. De har de på kamikaze i Oslo, har selv kjøpt mine der :)

Skrevet

Hvor mye koster et par sånne sko, egentlig?

Skrevet

Alt fra 3000 til 30 000 sånn omtrent.

Og, før dette blir en diskusjon om hva man skal bruke på sko.. Jeg eier ca. fem par sko. De eldste er over ti år gamle og har blitt brukt flittig. Jeg liker å kjøpe ting som varer, uansett hva det er, så da sparer jeg heller til noe som både er kvalitet og som jeg vet jeg vil ta godt vare på.

Akkurat disse var ikke til meg da, men kunne nok tenkt meg å kjøpe ett par selv også, hvis jeg fant noen perfekte.

Skrevet

Jeg har et par sko som kosta 2000 kr, som jeg kjøpte i Italia. Så lenge man har råd, spiller det vel ingen rolle hva man bruker penger på...

Jeg har lyst til å kjøpe Loboutin-sko i julegave til en venninne, men jeg kan jo ikke akkurat kjøpe noe til 30.000 :gjeiper:

3000 høres greit ut da, og jeg regner med at hu blir glad uansett hvordan de ser ut, når det er Loboutin-sko hehehe

Skrevet

Vet at Net-a-Porter har endel, og da kan man jo være heldig å finne på salg også.

Jeg føler bare litt at jeg MÅ prøve, hvis jeg skal kjøpe noe så dyrt. (Og kjenner jeg meg rett så blir det nok ikke de aller billigste >.>) Du ville jo ikke trengt å prøve hvis det er en gave, bare vær helt sikker på størrelsen hennes først :)

Beklager at jeg hoppet i forsvarsposisjon. Jeg husker bare for godt en diskusjon om hvorfor jeg gadd å bruke flere hundre på ett par strømper. De varer! Det er derfor! :gjeiper:

Skrevet

Jeg har ikke sånne nummere på kortet mitt, så jeg får ikke kjøpt noe fra nettet... Banken stoler ikke helt på meg, av en eller annen merkelig grunn :gjeiper:

Jeg veit skostørrelsen hennes, så da kan jeg helt sikkert finne noe i den Oslo-butikken som blei nevnt tidligere i tråden.

Har du noe greie på hvordan utvalget pleier å være?

Skrevet

Hmm, jeg har ikke funnet CL i kjøben. Finnes sikkert, men løp rundt å lette i helgen:-(

Kamikaze har ikke så stort utvalg, særlig ikke nå. Blir fort utsolgt, og de får det bare noen få ganger i året...

Også er de litt små i størrelsen, samtidig som det varierer fra modell til modell... Har både 39, 39 1/2, 40 og 40 1/2 i de.... Men de er blitt bedre, og på purseforum kan du finne en oversikt over om modellen er true-to-size eller ikke.

Tror det billigste paret på Kamikaze har vært rett under 4000, men nå er de generelt dyre på alt da. Spart over 2000 på CL jeg kjøpte i NY....

Om du går på hjemmesiden til CL har de store locator der...

Gjest Solsmil
Skrevet

Vet at Net-a-Porter har endel, og da kan man jo være heldig å finne på salg også.

Jeg føler bare litt at jeg MÅ prøve, hvis jeg skal kjøpe noe så dyrt. (Og kjenner jeg meg rett så blir det nok ikke de aller billigste >.>) Du ville jo ikke trengt å prøve hvis det er en gave, bare vær helt sikker på størrelsen hennes først :)

Beklager at jeg hoppet i forsvarsposisjon. Jeg husker bare for godt en diskusjon om hvorfor jeg gadd å bruke flere hundre på ett par strømper. De varer! Det er derfor! :gjeiper:

Hvis at du er i en by de har louboutinsko, men kanskje ikke modellen eller fargen du er ute etter, så kan du jo prøve å finne størrelsen, og så bestille på nettet:) Selv om de sikkert varierer litt i modellen, så vet du jo da omtrent hvordan størrelse du trenger. De er jo små i størrelsen..

Skrevet

Jeg har ikke sånne nummere på kortet mitt, så jeg får ikke kjøpt noe fra nettet... Banken stoler ikke helt på meg, av en eller annen merkelig grunn :gjeiper:

Jeg veit skostørrelsen hennes, så da kan jeg helt sikkert finne noe i den Oslo-butikken som blei nevnt tidligere i tråden.

Har du noe greie på hvordan utvalget pleier å være?

CL-sko kan være litt små i størrelsen. Jeg måtte opp 1,5 størrelse i mine CL-sko så det er greit å tenke på..

Skrevet

Om du går på hjemmesiden til CL har de store locator der...

Den har jeg lett etter men ikke funnet.. skal lete igjen! Takk!

Skrevet

Jeg har opplevd litt for mye variasjon i størrelser på CL sko/støvletter, men generelt sett er de mindre. Det samme gjelder andre designer-sko. Sikkert lurt å prøve en modell først dersom du har mulighet, (det synes jeg du også burde Yme :fnise: ). :)

Skrevet

Haha, jeg skal selvfølgelig prøve maaange av skoene selv først, siden jeg er så forbanna smæshing i stiletthæler, men det blir litt vanskeligere med de som skal være gave :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...