Gå til innhold

Får ikke sett filmklipp på pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Acer som det plutselig ikke går an å se filmklipp på. Med det mener jeg det å se film på YouTube, og NRK sin nett-tv.

Når jeg forsøker å se på YouTube eller f.eks. på TV3 play, for jeg melding om at jeg må laste ned den nyeste versjonen av Adobe Flash Player. Dette har jeg gjort flere ganger, får opp melding om at spilleren er lastet ned. Men det skjer ingenting. Jeg finner heller ikke Adobe Flash Player på maskinen etter at jeg har forsøkt å laste det ned.

NRK Nett-tv funker som sagt heller ikke. Der kommer det bare et kryss. Det er jo ikke Adobe som trengs for å spille av film der. Windows media player funker, jeg kan spille musikk og se DVD.

Men noen som aner hvorfor Adobe ikke fungerer på maskinen?

Bruke Explorer som nettleser om det skulle ha noe å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Ikke nok bare å laste ned. Den må også installeres.

2. Prøv annen nettleser, f.eks. Firefox eller Google Chrome

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Skal teste ut det med annen nettleser.

Men jeg ser at også Java har sluttet å fungere. Kan det være en sammenheng mellom det at Adobe plutselig ikke kan brukes (det var jo på maskinen før jeg fikk beskjed om å laste ned ny versjon), Windows Media Player funker ikke til NRK sitt nett-tv, selv om det har gjort det tidligere. Alt sluttet å fungere samtidig.

Skrevet

Skrev feil i starten, jeg får beskjed om at Adobe Flash Player er installert, men det funker ikke for det om.

Skrevet

Skrev feil i starten, jeg får beskjed om at Adobe Flash Player er installert, men det funker ikke for det om.

Får du sett animasjonen på denne siden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...